بلاگ

بهترین سرم مو فر از کلیه برندها

بهترین سرم مو فر

برای اینکه مو فر سالم و زیبایی داشته باشید باید از بهترین سرم مو فر استفاده کنید. سرم مو مخصوص موهای فر انواع مختلفی در بازار دارد. به همین دلیل در زمان انتخاب و خرید بهترین سرم مو برای موهای فر بسیار دچار مشکل می‌شوید. اگر مو فر، وز، خشک و مجعد دارید حتما باید بهترین سرم مو برای موهای خشک و وز را امتحان کنید تا مو شما دائما گره نخورد. مو به طور کلی بعد از هر بار شستشو به شدت آسیب می‌بیند. یکی از راه‌های جلوگیری از آسیب مو استفاده از بهترین سرم مو است.

سرم مو یکی از محصولات مراقبتی مو فر است. با آشنایی با طرز استفاده از سرم مو، می‌توانید درخشندگی مو خود را بیشتر کنید. همچنین بهترین سرم مو برای موهای فر از مو در برابر آسیب‌های احتمالی محافظت می‌کند. برای اینکه با بهترین برند سرم مو آشنا شوید و بدانید این محصول چه کاربردی دارد در ادامه این مطلب از فرفری سنتر با ما همراه باشید.

ویژگی‌های مو فر، خشک و مجعد

مو خشک به ظاهر کدر است. همچنین در زمانی که مو را لمس می‌کنید کاملا خشن است. مو خشک و مجعد به سختی شانه می‌شود. همچنین در مقایسه با انواع مو در معرض گره یا موخوره قرار می‌گیرد. این نوع مو ظاهر خوش حالتی ندارد و معمولا دارای مو فر ریز است. برای مراقبت از این نوع مو باید از بهترین سرم مو برای موهای خشک و وز استفاده کنید. همچنین باید از شامپو بدون سولفات و نرم کننده برای مو فر استفاده کنید. مراقبت‌های مو فر را جدی بگیرید تا مو سالم فرفری و جذابی داشته باشید.

از مهم‌ترین عوامل برای حفظ شادابی و لطافت مو فر و خشک، استفاده از بهترین سرم مو برای موهای خشک و وز است.

سرم مو مخصوص موهای فر چیست؟

از جمله مواردی که می‌تواند به شما در شناخت سرم موی فر کمک کند این است که این محصول دارای ساختاری نرم و مایع است. با اسپری سرم مو بر روی مو خود می‌توانید حالت خشکی و شکنندگی مو را از بین ببرید. علاوه‌بر این با استفاده از بهترین سرم ضد وز مو حالت خشک و شکننده مو از بین می‌رود و مو حالت درخشان و فوق العاده‌ای پیدا خواهد کرد.

ویژگی‌های بهترین سرم مو برای موهای خشک و وز، آسیب دیده، چرب و فر

در صورتی که مو خشک و مجعدی دارید از سرم موی فر با کیفیت و متناسب با نوع مو خود به طور منظم و صحیح استفاده کنید. از جمله ویژگی‌های بهترین سرم ضد وز مو فر عبارت است از:

  1. حفظ رطوبت مو
  2. آبرسانی مو
  3. درمان موخوره و شکستگی مو
  4. بهترین سرم مو برای موهای دکلره شده مقاومت مو را در برابر مواد شیمیایی و و موادی مانند رنگ مو و دکلره افزایش می‌دهد.
  5. ایجاد شفافیت و براقی مو
  6. همچنین سرم مو عالی و باکیفیت از چسبندگی و کثیفی مو در اثر آلودگی هوا یا گرد و غبار جلوگیری می‌کند.
  7. به دلیل ماده سیلیکون که در سرم‌های مو وجود دارد، در اثر استفاده از این محصولات مو روشن‌تر می‌شود.
  8. همچنین به دلیل وجود ماده سیلیکون در سرم‌های مو، استفاده از این محصولات می‌تواند منجر به روشن‌تر شدن موهای فرد شود.

مزایای استفاده از بهترین سرم مو برای موهای فر

استفاده از سرم موی فر تنها برای افرادی که مو آسیب دیده دارند نیست. بلکه همه افراد می‌توانند از سرم موی فر متناسب با نوع مو خود استفاده کنند و مو درخشان و زیبایی داشته باشند. برخی از مزایای استفاده از سرم مو برای موهای فر عبارت است از:

افزایش درخشش و براقی مو فر

سرم مو برای موهای فر باکیفیت باعث درخشش مو می‌شود. به این ترتیب زیبایی مو بیشتر می‌شود. اما درخشش با برقی که به واسطه کرم‌های مو ایجاد می‌شود فرق دارد. این نوع کرم‌ها معمولا باعث چربی مو می‌شوند. اما سرم مو هیچ چربی به مو نمی‌دهد و مو را کاملا سالم، شاداب و براق می‌کند. سیلیکون موجود در سرم نور را منعکس می‌کند و براقی مو را افزایش می‌دهد.

افزایش لطافت مو

سیلیکون موجود در بهترین سرم مو فر کمک می‌کند تا سطح مو پوشش داده شود. بنابراین مانند روغن مو فر حالتی نرم و ابریشمی برای مو ایجاد می‌کند.

کمک به شانه زدن مو فر

برای اینکه بهتر بتوانید از شانه مو فر استفاده کنید و مو شما گره نخورد باید از سرم موی فر استفاده کنید. به این ترتیب به راحتی می‌توانید مو خود را شانه کنید. بعد از حمام مو گره می‌خورد و شانه کردن آن سخت است. اما زمانی که از سرم مخصوص مو خود استفاده کنید بهتر می‌توانید مو را شانه کنید.

جلوگیری از خشکی مو با استفاده از بهترین سرم مو برای موهای خشک و وز، فر و مجعد

اگر مو خشکی دارید برای اینکه خشکی مو برطرف شود از سرم مخصوص مو فر استفاده کنید. با استفاده از این محصول لطافت مو را تجربه خواهید کرد. اما اگر مو شما مشکلی هم ندارد بازهم استفاده از بهترین سرم مو برای موخوره به پیشگیری موخوره و خشکی مو کمک زیادی می‌کند. اگر جزو خانم‌هایی هستید که مو خود را رنگ یا دکلره کرده‌اید از بهترین سرم مو برای موهای دکلره شده استفاده کنید.

سیلیکون موجود در سرم مو باعث می‌شود تا مو یکدست و بدون وز شود. بعضی از سرم‌ها دارای پروتئین‌های هیدرولیز هستند که بار بار ساکن مو یعنی مهم‌ترین عامل در وز مو را می‌گیرد.

کاهش گره خوردگی مو با استفاده از سرم موی فر

زمانی که مو نرم می‌شود کمتر گره می‌خورد. سرم‌ها، گره خوردگی مو را به شدت کم می‌کند و سبب می‌شود تا مو راحت‌تر و بهتر شانه شود. در نتیجه بهتر می‌توانید مو را حالت دهید.

سرم مو محصولی محفاظت کننده و ترمیم کننده در برابر آسیب‌های مو

چنانچه برای حالت دهی مو و خشک کردن مو فر از سشوار استفاده می‌کنید باید از بهترین سرم مو فر استفاده کنید. سرم مو کمک زیادی می‌کند تا مو کمتر در برابر حرارت سشوار آسیب ببیند. بهترین سرم مو فر از آسیب‌های مو ناشی از موارد زیر جلوگیری می‌کند:

  • رنگ مو
  • اتو مو
  • سشیوار کشی مو
  • اشعه خورشید
  • و….

علاوه بر این موارد به ترمیم مو آسیب دیده کمک زیادی می‌کند.

حالت دهی بهتر مو  با بهترین سرم مو فر

شکل فولیکول مو باعث حالت دهی به مو می‌شود. همین موضوع باعث می‌شود تا حالت مو همه افراد یکسان نباشد. مهم نیست که چه نوع مویی دارید: صاف، موج دار و فر و… . مهم این است که حالت مو در نوع خود بهترین باشد. سرم مو مخصوص موهای فر باعث می‌شود تا مو صاف و براق شود و حالت دهی مو به بهترین شکل ممکن باشد.

خرید انواع سرم مو فر

مهم‌ترین نکته در زمان خرید بهترین سرم موی فر علت مصرف آن است. بنابراین با توجه به نیاز خود باید سرم مرتبط مو را خریداری کنید. انواع مختلف سرم مو عبارتند از:

بهترین سرم مو برای موخوره

برخی از افراد موخوره زیادی دارند و بهترین محصول برای این افراد بهترین سرم مو برای موخوره می‌باشد. این نوع سرم از افزایش موخوره پیشگیری می‌کند. زیرا دارای ویتامین و روغن‌های آرگان است. همین موضوع سبب شفافیت و درخشندگی مو فر می‌شود. بهترین سرم مو برای موخوره تا حد زیادی موخوره را از بین می‌برد و به تقویت مو فر می‌پردازد.

سرم مو ضد ریزش

بهترین سرم مو برای رشد مو دارای عصاره‌های گیاهی و ویتامین‌های گروه B است. همین موضوع باعث می‌شود تا مو ریزش نداشته باشد. همچنین به رویش مجدد مو کمک می‌کند.

سرم مخصوص مو رنگ شده

رنگ مو باعث عدم انعطاف و حالت پذیری مو می‌شود. بهترین سرم مو برای موهای دکلره شده به شما کمک می‌کند تا نرمی و لطافت مو و حالت پذیری مو زیاد شود.

سرم مو فر تقویت کننده

این نوع سرم مو دارای انواع ویتامین‌ها و مواد مغذی برای مو می‌باشد. همچنین استفاده از بهترین سرم مو برای موهای نازک کمک می‌کند تا بافت مو تقویت شود. به طور کلی با این محصول زیبایی و نشاط را به مو خود بازمیگردانید.

سرم مو فر دوفاز

سرم مو دو فاز به دلیل وجود سیلیکون و روغن‌هایی که دارد به مو حالت زیبایی می‌دهد. همچنین این محصول زیبایی، طراوت و درخشندگی را به مو باز می‌گرداند. این نوع سرم فاقد مواد شیمیایی است و هیچ ضرری برای مو ندارد.

سرم مو محافظت کننده در برابر اشعه

این نوع سرم مو فر مختص افرادی است که ساعات زیادی را در طول روز زیر نور خورشید هستند. نور خورشید باعث آسیب به مو می‌شود و مو را بسیار ضعیف می‌کند. بنابراین اگر ساعات زیادی زیر نور خورشید و اشعه یو وی قرار دارید حتما از این نوع سرم موی فر استفاده کنید.

راهنمای خرید بهترین سرم مو فر

استفاده از سرم باعث می‌شود تا مو در برابر اشعه ماورا بنفش محافظت شود. این محصول از مو در برابر اشعه‌های مضر آفتاب هم محافظت می‌کند. این محصول قیمت‌های متفاوتی دارد و می‌توانید از داروخانه‌ها یا بهترین مرکز خرید لوازم آرایشی خرید کنید. چنانچه بهترین برند سرم مو را خریداری کنید، آنگاه برای همه انواع مو مناسب است.

استفاده از بهترین سرم مو فر سبب می‌شود تا مو بهم نچسبد و ظاهری تازه و براق ایجاد شود.چراکه مواد موجود در این محصول، شیمیایی نیست و بنابراین به مو آسیب وارد نمی‌کند. تنها کافیست بدانید که این محصول کمی چرب است و نباید آن را به ریشه مو بزنید. برای مو بلند به اندازه یک کف دست از این سرم موی فر کافیست.

سرم مو برای مو فر و وز مو عالی است. زیرا دارای مواد آرایشی حاوی الکل نیست. از این محصول باید بر روی مو خیس استفاده کنید تا تاثیر زیادی بر روی مو داشته باشد. اگر مو نازکی از این محصول استفاده نکنید. زیرا مو را چرب و نازک‌تر می‌کند. برای براقی مو از سرم مو برای موهای فر استفاده می‌شود. یک سرم خوب باعث براقی مو آسیب دیده می‌شود. سرم مو برای مو رنگ شده بسیار عالی است و سبب براقی مو می‌شود. زیرا مو بلوند را بلوندتر و قرمز را قرمزتر و بهتر نشان می‌دهد.

بهترین برند سرم مو فر، خشک و وز

در زیر به معرفی بهترین برند سرم مو با توجه به کاربرد و ویژگی‌های آنها در دسته بندی‌های مختلف پرداخته‌ایم:

سرم مو Nutritive Oleo-Relax  از برند Kerastase

برند کراستاس یک برند مطرح فرانسوی است . این برند از سال 1964 تحت کمپانی لورال تاسیس شد.  سرم کراستاس برای مو آسیب دیده مناسب است.اگر به دنبال بهترین سرم مو فر هستید حتما سرم مو کراستاس را امتحان کنید. این محصول با تغذیه و نرمی مو از وزی و گره خوردگی مو جلوگیری می‌کند. این محصول مو را سنگین نمی‌کند و بو خوشایندی به مو می‌دهد. از جمله مزایای این سرم مو فر عبارت است از:

  • جلوگیری از دست رفتن رطوبت مو
  • نرمی مو
  • تغذیه مو خشک و آسیب دیده

بهترین سرم مو فر اصل خارجی جان مسترز

سرم مو جان مسترز از روغن‌های طبیعی ساخته شده است و مو شفاف و براقی را به شما عزیزان هدیه می‌دهد. همچنین این محصول محافظ خوبی در برابر الکتریسسته و حرارت وسایل حرارت دهنده مو است. سرم مو جان مسترز، بهترین سرم مو فر است که مو آسیب دیده را ترمیم می‌کند.

مزایای سرم مو جان مسترز

سرم مو جان مسترز دارای مزایای زیر است:

  1. دارای روغن‌های طبیعی
  2. تغذیه و تقویت مو آسیب دیده
  3. محافظت از مو در برابر حرارت وسایل حالت دهنده به مو

سرم مو ترمیم کننده روغن آرگان از برند HERSTYLER بهترین سرم ضد وز مو

HERSTYLER یکی از برندهای مرغوب و باکیفیت برای مو فر است و بهترین محصولات مراقبتی مو را دارد. اگر مو پرپشت و وزی دارید این محصول که بهترین سرم مو فر است را استفاده کنید. بهترین سرم مو حاوی روغن آرگان HERSTYLER دارای مواد زیر است:

  1. روغن آرگان
  2. عصاره آلوئه ورا
  3. پرو ویتامین E

هر کدام از این مواد دارای خواص زیادی برای مو هستند. برای مثال روغن آرگان از گره خوردگی مو جلوگیری می‌کند و مو را تغذیه و نرم می‌کند. عصاره آلوئه ورا مو را عمیقا آبرسانی می‌کند. سرم هرستیلر فرمولاسیون گیاهی دارد و با خشکی و وزی مو مبارزه می‌کند. به همین دلیل مو لطیفی را به شما عزیزان هدیه می‌دهد. بهترین سرم مو حاوی روغن آرگان دارای مزایای زیر است:

  • دارای ترکیبات گیاهی
  • تغذیه و آبرسانی مو
  • جلوگیریه از موخوره و گره خوردن مو
  • فاقد چربی

سرم مو MOROCCANOIL بهترین سرم برای مو فر و وز

سرم مو MOROCCANOIL در برابر حرارت وسایل حرارتی و حالت دهنده مو از مو محافظت می‌کند. این محصول علاوه بر براقی و شفافیت مو باعث نرمی و شانه کردن راحت مو فر می‌شود. ابتدا این سرم را بزنید و سپس با شانه مو فر، مو خود را به راحتی شانه کنید.

سرم مو سینره مدل ANTI FREEZE بهترین سرم مو ایرانی

سینره یکی از باکیفیت ترین و بهترین سرم مو ایرانی است که قیمت مناسبی دارد. همچنین علاوه بر قیمت مناسب دارای کیفیت بسیار بالایی است. فرمولاسیون سرم مو سینره سبک و فاقد الکل می‌باشد. زیرا برای از بین بردن و وزی مو خشک طراحی و تولید شده است. به راحتی این محصول بر روی مو گسترده می‌شود و لایه محافظتی سیلیکونی روی مو تشکیل می‌دهد. این محصول باعث نرمی و شانه پذیری راحت مو می‌شود. همچنین رطوبت و درخشندگی مو را زیاد می‌کند و از ایجاد موخوره جلوگیری می‌کند.

مزایای سرم مو سینره

بهترین سرم مو فر سینره دارای ویژگی‌ها و مزایای زیر است:

  • دارای پایه سیلیکونی جهت افزایش شفافی و نرمی مو
  • جلوگیری از الکتریسیته ساکن و موخوره
  • دارای امگا 3 و امگا 6 جهت حفظ رطوبت مو
  • حاوی ویتامین A و E برای جلوگیری از اثزات منفی رادیکال‌های آزاد
  • بدون تست حیوانی یا کرواتی فری

سرم مو UNIQ ONE ALL IN ONE  از  برند PROFEESSIONAL REVLON

سرم مو UNIQ ONE ALL IN ONE برند آمریکایی رولون از معتبرترین برندهای تولید کننده محصولات آرایشی در جهان است. یکی از دلایل موفقیت این برند، خلاقیت و نوآوری در ساخت محصولات است. یکی از بهترین تولیدات برند رولون سرم مو آن است که به عنوان بهترین سرم مو فر معرفی می‌شود. اگر مو فرفری دارید حتما از این محصول سبک استفاده کنید. همچنین بهترین سرم مو فر، از مو شما در برابر حرارت سشوار و اتو مو محافظت می‌کند.

مزایای بهترین سرم مو فر یونیک وان همه کاره

این سرم موی فر دارای خاصیت‌های زیر است:

  1. افزایش درخشندگی مو
  2. محافظت از مو در برابر حرارت
  3. نرم کننده
  4. محافظ رنگ مو و دارای فیلتر UV
  5. ضد گره قوی
  6. افزایش حالت پذیری مو
  7. افزایش ماندگاری حالت مو
  8. جلوگیری از ایجاد موخوره

بهترین سرم مو آبرسان و ضدشکنندگی مو شیر نارگیل او جی ایکس

برند او جی ایکس از برندهای معروف در محصولات مراقبتی مو است. این کمپانی آمریکایی ادعا دارد که تمام محصولات خود را با ترکیبات گیاهی تولید می‌کند.استفاده از خواض شیر نارگیل سبب شده است تا این محصول به عنوان بهترین سرم مو فر شناسایی شود. این مصحول فاقد پارابن و دارای عصاره‌های طبیعی مانند شیر نارگیل، روغن نارگیل،پروتئین سفیده تخم مرغ و ابریشم است.

این محصول سبب آبرسانی مو و افزایش استحکام و انعطاف پذیری تارهای مو می‌شود. مزایای این محصول به شرح زیر است:

  • آبرسانی مو
  • افزایش شفافیت و درخشندگی مو
  • نرمی مو
  • فاقد حس سنگینی به مو
  • محافظت کننده مو در برابر عوامل محیطی و حرارت
  • سبک و جذب سریع
  • بدون چربی
  • ضد شکنندگی مو

سرم سریتا بهترین سرم مو ایرانی برای مو خشک، فر و وز

سریتا برای مو خشک و وز بسیار عالی است. می‌توانید با استفاده از این محصول خشکی و آسیب دیدگی مو شکننده را برطرف کنید. این سرم دارای مواد مغذی مانند ویتامین E است. به همین دلیل باعث نرمی و حالت لطیفی به مو می‌شود. براقی مو با استفاده از این محصول به شدت افزایش می‌یابد.

سرم موی کریستال اصل فرانسه

این محصول دارای روغن جوجوبا است. کافیست بعد از هر بار حمام مو خود را با این سرم اسپری کنید و به آن حالت دهید. حتی بعد از سشوار هم این محصول عالی است و مو را نمی‌سوزاند. سرم مو کریستال از موخوره مو جلوگیری می‌کند. همچنین سرم موی کریستال اصل فرانسه باعث حفظ رطوبت پوست سر و مو می‌شود و درخشش عالی برای مو را ایجاد می‌کند.

بهترین سرم مو فر پنتن

برای مو آسیب دیده و خشک و بعد از هر بار حمام استفاده از این محصول عالی است. این محصول به شما کمک می‌کند تا مو شما در برابر حرارت مقاوم شود. همچنین مو را در کمترین زمان ترمیم می‌کند و مو را از حالت خشکی خارج می‌کند. مو وز بعد از استفاده از سرم موی فر بسیار نرم و لطیف می‌شود. این سرم موی فر دارای ویتامین E است و به سالم کردن مو کمک زیادی می‌کند.

سرم مو خاویار لدورا

این سرم بهترین سرم برای مو فر و خشک است. سرم مو خاویار لدورا دارای هیالورونات سدیم، نیاسین آمید، عصاره هیدروگلیکولی خاویار و … است. اگر مو نازک و آسیب دیده دارید از این سرم مو استفاده کنید تا مو خود را احیا کنید. همچنین خاصیت نرم کنندگی و آبرسانی سرم مو خاویار لدورا، برای ترمیم مو خشک و وز  فوق العاده و عالی است.

سرم مو بیول بهترین سرم مو فر

سرم مو بیول خاصیت نرم کنندگی و آبرسانی عالی برای مو خشک و مجعد دارد. این سرم دارای فیبر و پروتئین است و به بهبود و تقویت تارهای مو کمک می‌کند. روغن‌های گیاهی موجود در این سرم باعث می‌شود تا چربی متوسطی به مو اضافه شود و مو درخشان به نظر برسد.

نحوه صحیح طرز استفاده از سرم مو چگونه است؟

برای استفاده از سرم مو فر باید مو کمی نمدار و مرطوب باشد. بنابراین زمانی که مو کمی نمدار است مقدار مناسبی از سرم را کف دست خود بریزید و به ساقه مو بمالید. (به هیچ عنوان از سرم مو برای کف سر استفاده نکنید.) اگر مو خشکی دارید حداقل 3 بار در هفته مو را با سرم مو، مرطوب، سالم و شفاف نگه‌دارید تا نتیجه آن به مرور زمان روی نرمی و لطافت مو خود مشاهده کنید.

بهترین سرم مو برای موهای خشک و وز کدام است؟

بهترین سرم مو فر و خشک و وز شامل سرم تقویت کننده مو سریتا، سرم مو سینره، سرم مو لافارر مدل ضد وز و … هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *