بلاگ

آبرسان مو فر و وز

آبرسان مو فر

برای زیبایی مو فرفری باید از بهترین آبرسان مخصوص مو فر و خشک استفاده کنید. استفاده از آبرسان مو یکی از روتین‌های مراقبت از مو فر است.  آبرسانی مو فر، مو را در برابر آسیب‌های ناشی از عواملی مثل رنگ و دکلره، استفاده بیش از حد از سشوار و اتوی مو و حتی زیاد ماندن در برابر نور تند خورشید محافظت می‌کند. با بهترین آبرسان‌ های مو، مو فر خشک و مستعد موخوزه و وز و خرد شدن نمی‌شود. در ادامه این مطلب از وب سایت فرفری سنتر به معرفی بهترین آبرسان‌ها برای مو فر میپردازیم.

میزان فری مو بسته به شکل فولیکول مو مشخص می‌شود. هرچه فولیکول مو تخت‌تر و سطح مقطع آن به بیضی نزدیک‌تر باشد، مو فرتر و هرچه سطح مقطع مو دایره‌ای‌تر باشد، مو شما صاف‌تر خواهد بود. مو فر به طور طبیعی دارای بافتی خشک و اسفنجی است. پتانسیل گره خوردن در این جنس مو بسیار زیاد است. به همین دلیل حتما باید از آبرسان مو فر استفاده گردد.

اهمیت استفاده از آبرسان مخصوص مو فر و خشک

عدم رسیدگی و مراقبت از مو فر، تاثیر زیادی بر روی تخریب فولیکول‌ها دارد . همچنین به دلیل استفاده از مواد شیمیایی، هایلایت مو فر و آب و هوای آلوده، فرفری‌ها در معرض آسیب قرار می‌گیرند. آبرسان مو فر، از ایجاد عواملی مانند موخوره، ریزش و وز مو فر و… خودداری کرده و بهترین آبرسان مو مشکلاتی از این قبیل را تا حدودی بهبود می‌بخشد. بنابراین استفاده از آبرسان برای مو فر و خشک اهمیت زیادی دارد. چراکه حتی شامپوها رطوبت و چربی طبیعی را از مو بیرون می‌کشند. برای بازگشت مجدد رطوبت و چربی طبیعی مو باید از آبرسان استفاده شود.

بهترین آبرسان مو از نظر کیفیت و قیمت

برندهای مختلفی به تولید بهترین آبرسان مو خشک پرداخته‌اند. به همین دلیل معرفی بهترین آبرسان مو کار ساده‌ای نیست. بی شک در انتخاب بهترین آبرسان دچار سردرگمی خواهید شد. در ادامه به معرفی بهترین برندهای آبرسان مو فر پرداخته‌ایم:

سرم آبرسان سینره

از سرم‌های موجود در بازار می‌توان سرم آنتی فریز سینره را نام برد. این محصول تولید کشور ایران است و می‌توانید به عنوان بهترین آبرسان مو فر ایرانی استفاده کنید. این سرم علاوه بر اینکه مو را چرب نمی‌کند، بلکه با محافظت از مو رطوبت را به مو بازمیگرداند.

آبرسان مو فارابن

این محصول بهترین آبرسان برای فر دائم مو است که دارای ویتامین E و A و امگا 6 و عصاره پروتئین شیر می‌باشد. با خرید این محصول در حقیقت با یک تیر دو نشان می‌زنید. چراکه آبرسان فارابن علاوه بر آبرسانی و تقویت، به ترمیم و احیای مو می‌پردازد.

اسپری دو فاز بیول بهترین آبرسان و تقویتی مو فر

اسپری‌های دو فاز مو فر از بهترین آبرسان‌ها می‌باشند. از ویژگی‌های بارز و پر اهمیت اسپری دوفاز بیول این است که در برابر اشعه‌های مخرب نور خورشید می‌تواند از مو فر دائم مراقبت نماید.

کرم مو آبرسان و حالت دهنده مو فر و وز پنتن

کرم مو پنتن جزو بهترین آبرسان‌های مو است. آبرسان پنتن علاوه بر رطوبت رسانی به مو می‌توان از آن برای حالت دادن مو فر هم استفاده کرد. این محصول که حاوی پرو ویتامین می‌باشد با ترمیم مو آسیب دیده و خشک مواد مغذی را به مو سر رسانده و پس از مدتی شاهد درخشندگی، شفافیت و سلامت مو خواهید بود. این محصول نه تنها کف سر را چرب نمی‌کند، بلکه چربی اضافی مو را می‌گیرد و مو را حجیم‌تر نشان می‌دهد. کرم مو آبرسان پنتن بهترین محصول برای افرادی است که دچار موخوره شده‌اند. این آبرسان به طور کلی تمامی موخوره‌ها را از بین می‌برد.

شامپو آبرسان مو فر

شرکت‌های زیادی به تولید شامپوها با قابلیت‌های متفاوتی پرداخته‌اند. برخی از این محصولات علاوه بر پاکسازی مو، وظیفه آبرسانی را نیز انجام می‌دهند. مزیت شامپوهای آبرسان مو نسبت به سرم‌ها یا ماسک‌های آبرسان در این است که در زمان ماساژ سر، مواد آبرسان شامپو به تمام نقاط مو می‌رسد. اما زمانی که محصولات آبرسان بر روی مو اسپری شوند ممکن است قسمت‌هایی از مو به آن آغشته نشود و نتواند به تمام نقاط مو آبرسانی نماید. در ادامه به معرفی چند شامپوی آبرسان مو میپردازیم:

Tresemme Moisture Rich Shampoo

این شامپو یک برند معروف و متعلق به کشور امریکاست که سابقه بالایی در جهت آبرسانی به مو دارد. بهترین شامپو آبرسان وظیفه خود را به خوبی انجام داده و به عمق مو نفوذ می‌کند که باعث لطافت و نرمی مو می‌شود. این محصول علاوه بر خاصیت آبرسانی بالایی که دارد به دلیل وجود مواد مغذی و ویتامین‌های موجود در ترکیباتش، می‌تواند به ترمیم مو بپردازد. این شامپو مو را به طور عمیق بازسازی کرده و درخشندگی و لطافت را به مو باز خواهد گرداند. در مصرف این شامپو هیچ محدودیتی وجود ندارد.

شامپو فیتو گرین بهترین شامپو آبرسان مو

این شامپو یکی دیگر از محصولاتی است که به عنوان بهترین آبرسان مو مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شامپو محصول کشور ایتالیاست و به دلیل منشا گیاهی نسبت به سایر شامپوها طرفداران بیشتری دارد. همچنین به علت عدم استفاده از پارابن، آمونیاک و سولفات در ترکیباتش می‌تواند برای مو حساس مناسب باشد. با استفاده از شامپو دیگر نیازی به نگرانی در مورد آسیب مو نیست. این محصول باعث افزایش لطافت و درخشندگی مو می‌گردد.

شامپو آبرسان ریو

این شامپو تولید کشور برزیل می‌باشد و علاوه بر آبرسانی مو باعث از بین بردن خشکی و وز مو فر می‌شود. همچنین این شامپو به ترمیم، تقویت و بازسازی مو کمک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *