بلاگ

کش مو اسکرانچی چه فوایدی برای مو فر دارد؟

کش مو اسکرانچی مو فر

کش مو اسکرانچی یکی از انواع کش مو زنانه است که برای زیبایی و سلامتی مو فر استفاده می‌شود. مو سر یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین موارد در زیبایی خانم‌ها است. بانوان با خرید کش مو زنانه مدل اسکرانچی ساتن مو خود را زیباتر می‌کند. البته این نوع کش مو علاوه بر زیبایی مو در سلامت مو نقش مهمی دارد. در ادامه این مطلب از سایت فرفری سنتر توضیحات کاملی درباره انواع کش مو اسکرانچی و کاربردهای آن داده‌ایم.

انواع مدل اسکرانچی از بهترین پارچه‌های ساتن دوخته شده‌اند و کش مورد استفاده در آنها از نوع کش قیطونی است که هیچگاه شل نمی‌شود و در نمی‌رود. اگر سلامتی مو برایتان اهمیت دارد حتما از  اسکرانچی (Scranchi Satin) استفاده کنید.

کش مو زنانه مدل اسکرانچی ساتن از کجا آمد؟

کش مو اسکرانچی در دهه 80 میلادی توسط طراحان برجسته برای رفع نیاز به بستن مو بلند که در آن دوره بسیار رایج بود، اختراع شد. این کش مو در ابتدا به صورت ساده و به شکل بافتی از کش و الیاف بود. اما بعدها با وجود توجه زیاد خانم‌ها به این محصول، مدل‌های مختلفی از آن با طرح و رنگ‌های زیبا به بازار عرضه شدند. البته این محصول با وجود قدرت کششی بالا در صورت استفاده اشتباه به مو آسیب وارد می‌کند و با شکستن ساختار مو سبب ایجاد موخوره می‌شود. پس حتما از انواع باکیفیت اسکرانچی مو استفاده کنید. مدل‌های باکیفیت این محصول با کنترل و پوشش بالای خود علاوه بر استحکام بالا از مو فر شما مراقبت می‌کند. قدرت کش‌های استفاده شده در این محصول سبب شده تا برخی از طراحان با افزودن پارچه به کش مو از اتصال مستقیم آن به مو جلوگیری شود. با این کار یک لایه حفاظتی برای مو استفاده می‌شود.

کش مو اسکرانچی ساتن (Scranchi Satin) چیست؟

بر اساس باورهای روانشناسی برای شناخت روحیه خانم‌ها می‎‌توانید به مو آنها توجه کنید. خانم‌ها در زمان آرامش، مو خود را با استفاده از اکسسوری سیک با بهترین مدل‌ها تزیین می‌کنند. از جمله مهم‌ترین موارد این اکسسوری‌ها می‌توان به  اسکرانچی ساتن اشاره کرد. این کش مو علاوه بر زیبایی باعث حفظ سلامتی مو می‌شود. استفاده از اسکرانچی مو یکی از بهترین راه‌های مراقبت از مو فر است.

فواید اسکرانچی مو

استفاده از اسکرانچی تنها برای زیبایی مو نیست. این محصول به سلامت مو شما کمک می‌کند و بر روی سلامت مو تاثیر می‌گذارد. با استفاده از این کش مو از دو شاخه شدن مو (موخوره) جلوگیری می‌شود. همچنین کش اسکرانچی مانع از پیچ و تاب و فشار بر روی مو می‌شود و در نتیجه ریزش مو را بسیار کم می‌کند. به طور کلی فواید استفاده از کش اسکرانچی به شرح زیر است:

  • جلوگیری از ریزش مو
  • عدم آسیب با بافت مو
  • جلوگیری از ایجاد الکتریسیته ساکن و دوشاخه شدن تارهای مو
  • مانع از شکننده شدن مو سر
  • کش مو اسکرانچی، فر مو دائم را جمع و منظم می‌کند.
  • جذابیت بیشتر مو

برای زیبایی و درخشش بیشتر می‌توانید اسکرانچی مو را با روبالشتی ساتن یا کلاه خواب ست کنید.

ویژگی‌های کش مو اسکرانچی ساتن

با توجه به استقبال خانم‌ها از این محصول و با افزایش محبوبیت کش مو اسکرانچی، کمپانی و کارگاه‌های زیادی در زمینه طراحی و تولید مدل‌های مختلف آن فعالیت خود را آغاز کردند. از مهم‌ترین ویژگی‌های اسکرانچی می‌توان به انعطاف پذیری بالا و حالت ارتجاعی آن اشاره کرد که باعث می‌شود تا در زمان استفاده از آن آسیبی به بافت مو و ساختار آن وارد نشود. البته این مورد در زمان استفاده از کش مو اسکرانچی ساتن امکان پذیر است. چراکه پارچه ساتن دارای حالت صاف و لغزنده‌ای است و مو بدون گره خوردن از آن رد می‌شود. در نتیجه عوامل کشیدگی مو از بین می‌رود. در این حالت استفاده بعد از استفاده طولانی مدت احساس خستگی و سنگینی روی مو را نخواهید داشت. از دیگر ویژگی‌ها و مشخصات این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نرم و لطیف
  2. بسیار شیک
  3. مناسب برای انواع مو پرحجم و کم حجم
  4. دارای جنس ساتن
  5. دارای رنگ بندی‌های مختلف مانند رنگ کالباسی، پوست پیازی، زرشکی، بلوند،زرد، قرمز، نارنجی و شیری

انواع مدل اسکرانچی مو

اسکرانچی مو دارای سه نوع زیر است که هر کدام ویژگی‌های خاصی دارند:

  • اسکرانچی ساتن ابریشم
  • اسکرانچی توری
  • و  اسکرانچی نخی

محبوب‌ترین نوع کش مو اسکرانچی، اسکرانچی ساتن ابریشم است.

بهترین جنس کش مو اسکرانچی چیست؟

بهترین جنس اسکرانچی مو از پارچه‌های ساتن ابریشم است. چراکه پارچه‌های ساتن ابریشم به دلیل لطافت و نرمی خاصی که دارند، علاوه بر زیبایی از آسیب به مو جلوگیری می‌کنند و همراه با راحتی، جلوه‌ای بسیار زیبا را به مو خانم‌های حساس و شیک پسند می‌دهند. ساتن ابریشم پارچه‌ای بسیار نرم و لطیف است که هیچ آسیبی به پوست و مو شما وارد نمی‌کند. این پارچه محبوب بهترین گزینه برای تولید اسکرانچی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *