مطالب آموزشی نگهداری و مراقبت برای مو فرفری ها

بهترین مواد فر دائم برای فر کردن مو

بهترین مواد فر دائم و شش ماهه

بهترین مواد فر دائم شامل محلول‌های شیمیایی هستند که برای تغییر شکل پروتئین‌های مو استفاده می‌شوند. در مراکز فر مو دائم و آرایشگاه‌ها از مواد فر کننده مو و مواد فر شش ماهه برای ایجاد فرهایی با ماندگاری بالا استفاده می‌کنند. درصورتی که شما موهای صاف و کم حجمی دارید می‌‌توانید با استفاده از بهترین مواد برای فر کردن مو، موهای فری با دوام بالا داشته باشید. استفاده از بهترین مواد فر شش ماهه، جایگزین عالی به جای بیگودی کردن هر روزی مو یا استفاده از ابزارهای حرارتی است که به موها آسیب می‌زنند. مواد فر مو دائم در برندهای مختلفی در فروشگاه‌ها و آرایشگاه‌ها موجودند.

همانطور که می‌دانید مهم‌ترین مسئله در فر با مواد استفاده از بهترین مواد برای فر کردن مو است که موها را دچار آسیب و شکستگی نکند. مرکز فر فرفری سنتر (سالن سیمین) از مواد فرکننده مو تولید شده توسط خود مرکز با کیفیت درجه یک برای مشتریان استفاده می‌کنند. در ادامه این مطلب از وب سایت مرکز فر فرفری سنتر به برندهای مختلف بهترین مواد فر کننده مو اشاره خواهیم کرد.

مشاوره رایگان خدمات

مواد فر کننده مو چیست؟

مواد فر کننده مو چیست؟

بهترین مواد فر دائم، محلول‌های شیمیایی هستند که با شکستن پل‌های گوگردی مو موجب حالت‌پذیری راحت مو و فر شدن آن‌ها می‌شوند. درواقع در فر دائم مو، از بهترین مواد فر دائم برای تغییر شکل پروتئین‌های مو و از ابزارهای گرمایشی برای دوام بیشتر و تثبیت فرها استفاده می‌شود. بهترین مواد برای فر کردن مو دارای یک عامل محافظ، آمونیاک و هیدروژن پراکسید است. آمونیاک موجب باز شدن مو و ورود هیدروژن پراکسید می‌شود. سپس هیدروژن پراکسید، پروتیئن‌های مو را دچار تغییر می‌کند.

عامل محافظ نیز وظیفه مراقبت از مو فر در برابر آسیب‌ را دارد. از ابزارهای گرمایشی نظیر اتو فر، غلتک مو و بیگودی برای گرم کردن مو و تثبیت فرها استفاده می‌شود. فر کردن با بهترین مواد فر دائم روشی ایمن است؛ اما درصورت عدم رعایت برخی موارد می‌تواند موجب آسیب به مو شود. همچنین برای دستیابی به نتیجه مطلوب باید از بهترین مواد برای فر کردن مو استفاده شود. از این‌رو لازم است بدین منظور به بهترین مرکز فر مو در ایران مراجعه نمایید و دستورالعمل‌های مراقبت مو فر را جدی بگیرید.

فواید استفاده از بهترین مواد فر دائم

فواید استفاده از بهترین مواد فر دائم

همانطور که گفتیم در صورت عدم استفاده از بهترین مواد فر دائم از برندی معتبر، ممکن است مو دچار آسیب شود. درحالیکه اگر در مرکزی تخصصی زیر نظر متخصصانی مجرب با استفاده از بهترین مواد فر کننده مو این عمل را انجام دهید، هیچگونه عوارضی برای شما به دنبال نخواهد داشت. انواع فرکننده مو به دلیل داشتن ویژگی‌های مفید، دارای موارد مصرف بالایی هستند. در زیر به فواید استفاده از بهترین مواد فر دائم اشاره می‌کنیم:

  • ایجاد براقیت و نرمی موها
  • رایجه مطبوع
  • حفظ سلامت ساختار مو
  • ایجاد فر زیبا با دوام بالا
  • افزایش حجم موها و عدم نیاز به آرایش مو
  • بدون ایجاد خشکی و شکنندگی تارهای مو

انواع مواد فر کننده مو

بهترین مواد فر دائم بسته به مدت فر و نوع مو متفاوت هستند. درواقع استفاده از این مواد به مدت زمانی که تمایل دارید موهایتان فر بماند، بستگی خواهد داشت. مواد فر برای فر موقت و فر دائم متفاوت است. باتوجه به مدت زمان ماندگاری فر دائم، تنوع و جنس مواد مصرفی نسبت به فر موقت بهتر است.

بهترین مواد فر دائم

جهت فر کردن مو در مراکز تخصصی و آرایشگاه‌ها اصولا از مواد شیمیایی پرمننت استفاده می‌شود. با این مواد پل‌های گوگردی موجود در موها شکسته می‌شوند و موهای پیچ خورده در بیگودی به آسانی شکل فر مدنظر را خواهند گرفت. با استفاده از بهترین مواد فر دائم، موها نه تنها آسیب نمی‌بینند بلکه در مدت زمان طولانی حالت خود را از دست نداده و زیبایی و درخشندگی خود را حفظ می‌کنند.

مواد فر موقت مو

برای فر کردن مو به صورت موقت از موس‌های مو و کرم‌های مو استفاده می‌شود. این مواد به صورت گسترده در بازار موجود بوده و افراد می‌توانند به راحتی آن‌ها را تهیه کنند و اقدام به فر ریز مو در خانه نمایند.

بهترین مواد برای فر کردن مو دائم

در زیر به برخی از بهترین مواد فر دائم که در بازار کشورمان برای شما در دسترس است و طرفداران زیادی دارند، اشاره نموده‌ایم. این مواد دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و برای انواع موهای طبیعی، شکننده و رنگ شده موجودند:

  • مواد فر لاکمه
  • مواد فر لورال
  • فر کننده مو کالیستا
  • مواد فر دائم مارال
  • مواد فر دوبینا
همین حالا خرید کن....
بهترین مواد فر شش ماهه

بهترین مواد فر شش ماهه

مواد فر شش ماهه دارای کیفیت بالایی هستند و حالت فر مو را تا مدت زمان دست کم شش ماه حفظ می‌کنند. این مواد حاوی مواد مغذی و نرم‌کننده بوده و موجب ترمیم موهای آسیب دیده می‌شوند. در ادامه به برخی از بندهای پرطرفدار و باکیفیت مواد فر شش ماهه موجود در بازار ایران اشاره می‌کنیم:

  • مواد فر شش ماهه ریباند مدل ریباند 200
  • مواد فر 6 ماهه برزیلی مدل برزیلی کراتینه
  • مواد فر کادیو مدل کادیو پلاس حاوی مواد پروتئینی
  • مواد فر مو کادیو مدل کادیو ویتامینه
بهترین مواد برای فر کردن مو رنگ شده

بهترین مواد برای فر کردن مو رنگ شده

از قبیل مشکلات بانوان بعد از رنگ کردن مو، آرایش مو است. باتوجه به اینکه موهای رنگ شده، دارای استحکام و مقاومت اولیه نیستند، مواد فر مو انتخابی باید متناسب با نوع مو باشد. اصولا فر کردن موهای دکلره شده توصیه نمی‌شود. اما با استفاده از بهترین مواد فر دائم باکیفیت و متناسب با موهای رنگ شده بدون هیچ آسیب و به آسانی می‌توان فر مویی جذاب داشت. از آنجایی که موهای رنگ شده پیش‌تر نوعی مواد شیمیایی به خود دیده‌اند، فر کردن آن‌ها و استفاده از مواد شیمیایی مجدد موجب آسیب به مو می‌شود. از این رو باید باید از بهترین مواد فر دائم برای فر کردن مو رنگ شده استفاده نمود.

بهترین مواد فر کننده مو رنگ شده باید از مواد مغذی و ترمیم کننده باشد تا موجب شکنندگی و آسیب مجدد مو نگردد. ما در مرکز فر فرفری سنتر با مواد تولید شده منحصربفرد این مرکز، بدون هیچگونه صدمه به مو، فرهای زیبا و با دوام برای شما به ارمغان خواهیم آورد. همچنین شما می‌تواند از خدمات لایت مو فر در این مرکز بهره ببرید.

مواد فر برای موهای طبیعی

افرادی که موهای طبیعی و رنگ نشده دارند، بیشتر به دنبال فر کردن مو می‌باشند. زیرا موهای این افراد قابلیت بیشتری برای حالت گرفتن در مقایسه با موهای رنگ شده دارد. از طرفی موی طبیعی به علت اینکه دچار شکنندگی و آسیب دیدگی نیستند و سایر مشکلات نظیر وزی و موخوره نیز ندارند، می‌توانند حالت‌های متنوع و متفاوتی بگیرند. برای فر کردن این دست از موها از مواد فرکننده معمولی که از پرمننت تولید شده‌اند استفاده می‌شود. مواد فر برای موهای طبیعی متناسب با جنس مو، نوع مو، ضخامت و بلندی و کوتاهی مو متفاوت است.

درحالت کلی در بهترین مواد فر دائم، از مواد اولیه مناسب، مغذی و باکیفیت استفاده می‌شود؛ تا علاوه بر حالت دهی مناسب، آسیبی به زیبایی موهای شما وارد نشود.

مواد فر دائم برای موهای آسیب دیده

برخی از بانوان به دلیل استفاده زیاد از شامپوها، نرم کننده‌ها و سایر مواد شیمیایی موهای آسیب دیده دارند. این افراد دچار انواع مشکلاتی نظیر وزی، شکنندگی و موخوره هستند. در فر کردن موهای این افراد به هیچ عنوان نباید از موادی استفاده شود که موجب آسیب دیدگی مجدد موها شود. معمولا فر کردن موهای آسیب دیده پیشنهاد نمی‌شود اما در مراکز تخصصی با استفاده از بهترین مواد فر دائم برای موهای آسیب دیده می‌توان این مشکل را برطرف نمود.

درواقع فر کردن با بهترین مواد فر دائم باکیفیت، یکی از راهکارهای استفاده مواد فر برای موهای آسیب دیده است. استفاده از مواد بی کیفیت نه تنها موجب آسیب جدی به موهای شما می‌گردد، بلکه مدل مو مدنظرتان نیز به درستی اجرا نخواهد شد. پیشنهاد می‌شود قبل از استفاده از مواد فر، از مواد طبیعی نظیر حنا، تخم مرغ، انواع روغن‌های گیاهی مانند روغن نارگیل و … برای تغذیه و ترمیم موهایتان استفاده نمایید.

بهترین مواد برای فر کردن مو در مرکز فر فرفری سنتر

باتوجه به رواج فر کردن مو و تمایل بسیاری از بانوان به این کار، شرکت‌های متعددی به فکر تولید محصولات فر کننده مو و عرضه آن به بازار افتاده‌اند. در کشور ما نیز برندهای مختلفی از تولیدکننده‌های مواد فر اقدام به تولید بهترین مواد فر دائم با فرمولاسیون انحصاری نموده‌اند. مرکز فر فرفری سنتر با درنظر گرفتن ساختار انواع مو، بهترین مواد برای فر کردن مو را به صورت اختصاصی تولید و در مرکز خود مورد استفاده قرار داده‌اند. متخصصان باتجربه در این مرکز با تحقیق و شناسایی انواع جنس مو مشتریان خود، مطابق با هر نوع مویی از بهترین مواد فر دائم درجه یک استفاده می‌کنند.

بهترین مواد برای فر کردن مو در مرکز فر فرفری سنتر نه تنها موجب ریزش مو نمی‌شود بلکه تقویت و تغذیه موهای شما را نیز به دنبال دارد.

متخصصان این مرکز بهترین مواد فر دائم برای موهای حساس و رنگ شده را با فرمولاسیون منحصربفردی ارائه نموده‌اند. این مواد هیچگونه آسیبی به موهای شکننده نمی‌زند. تمامی افراد با هر نوع مو حتی موهای آسیب دیده، شکننده و نازک می‌توانند در این مرکز بدون هیچ نگرانی بابت آسیب به موهایشان اقدام به فر دائم مو نمایند. بهترین مواد فر دائم تولید شده در مرکز فرفری سنتر محافظ مو، نرم کننده، دوام بسیار بالا و مخصوص استفاده حرفه‌ای است و فرهایی بدون عیب و موهایی چند برابر قوی‌تر برای شما به ارمغان خواهد آورد. شما همچنین می‌توانید در این مرکز از خدمات کراتینه مو فر نیز بهره ببرید.

قیمت مواد فر مو

قیمت مواد فر مو براساس مواد اولیه بکار رفته و فرمولاسیون آن متفاوت است. درصورتی که مواد اولیه بکار رفته دارای کیفیت بالایی باشد مسلما قیمت مواد فر بیشتر است. برخی از رنگ‌ها با مواد بی‌کیفیت و قلابی تهیه می‌شوند و هزینه کمی صرف خرید آن می‌شود. اما آسیب‌های جدی و خطرناکی برای موهای شما ایجاد می‌کنند. در نتیجه برای استفاده از بهترین مواد فر دائم قبل از قیمت مواد فر به کیفیت و جنس مواد مصرفی در آن دقت نمایید. ما در مرکز فر فرفری سنتر بهترین مواد فر کننده مو را برای انواع فر مو با دوام بسیار بالا تولید و برای مشتریانمان با بهترین قیمت نسبت به کسفیت مواد استفاده می‌نماییم.

دلیل استفاده از بهترین مواد فر کننده مو چیست؟

امروزه بانوان تمایل فراوانی به فر مو دارند اما به دلیل مشغله‌های فراوان روزمره زمان کافی برای استفاده از روش‌های فر موقت مو را ندارند. استفاده از بیگودی و اتو مو برای فر کردن مو، موجب اتلاف وقت زیادی از افراد می‌شود. از این رو استفاده از بهترین مواد فر دائم انتخابی هوشمندانه برای داشتن فرهایی سالم با ماندگاری بالا است.

عوارض فر مو با مواد فر بی کیفیت چیست؟

باتوجه به پایه شیمایی مواد فر کننده مو، درصورت عدم استفاده از بهترین مواد برای فر کردن مو، موهای دچار شکنندگی، خشکی و وزی خواهند شد. اما در صورت استفاده از بهترین مواد فر دائم هیچگونه آسیبی به موها وارد نشده و سلامت آن را تهدید نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *