مطالب آموزشی نگهداری و مراقبت برای مو فرفری ها

فر درشت مو از جذاب ترین مدل های فر مو

فر درشت مو با بهترین قیمت

فر درشت مو یکی از مدل‌های زیبا و ترند مو در سال 2024 است که ما در مرکز فر فرفری سنتر، انواع فر شش‌ ماهه درشت را برای شما عزیزان با بهترین کیفیت انجام خواهیم داد. مدل مو فر درشت علاوه‌بر زیبایی و جذابیت خاصی که دارد، موجب افزایش زیبایی چهره شما می‌شود. متخصصان ما در مرکز فر فرفری سنتر انواع مدل موی فر زنانه و دخترانه درشت نظیر مدل مو فر درشت باز مجلسی، موی کوتاه فر درشت، مدل مو فر جلو سر، مدل موی فر باز برای عروسی، مدل موی فر بسته و ... را بر اساس چهره و سلیقه شما با ماندگاری و کیفیت عالی اجرا خواهند کرد.

مدل مو فر درشت، برای هر فرد با هر اندازه مویی مناسب می‌باشد. برای نمونه برای موهای بلند، فر درشت بهترین انتخاب است؛ چراکه موج‌های آن بیشتر دیده شده و زیبایی موهای شما چندین برابر خواهد شد.

مشاوره رایگان خدمات

درصورتی که شما موهای بلندی دارید و تصمیم به فر کردن مو دائم گرفته‌اید، فر درشت یکی از بهترین گزینه‌ها در میان انواع فر مو برای شما است. اغلب بانوان مدل مو فر درشت باز مجلسی را برای مهمانی‌ها و مجالس خود انتخاب می‌کنند. مدل موی فر باز برای عروسی و فرمالیته برای تغییر چهره فرد و افزایش جذابیت وی، نیز بسیار مناسب است. در مرکز فر فرفری سنتر، این مدل مو، با متریال فر کننده مو اورجینال و تضمین سلامت موی شما اجرا خواهد شد.

انتخاب مدل مو فر درشت بر اساس حالت چهره

انتخاب نوع فر مو تا حد زیادی به سلیقه و نظر خود فرد بستگی دارد. اما آنچه در کنار سلیقه فرد اهمیت دارد انتخاب مدل موی فری متناسب با حالت چهره اوست. فرم صورت هر فرد با دیگری متفاوت است؛ از همین‌رو هر مدل مویی به فرم صورتی خاصی می‌آید.

بنابراین شناخت انواع مدل موی فر زنانه و دخترانه، برای انتخاب زیباترین مدل فر دائم مو بسیار مهم است. انتخاب مدل موی مناسب موجب ایجاد تعادل و زیبایی بیشتر چهره شما می‌شود. برای مثال اگر شما صورتی لاغر و کوچک دارید، بهترین مدل مو برای پرتر و شلوغ‌تر بنظر رسیدن صورت شما، فر شش‌ ماهه است.

متخصصان ما در مرکز فر فرفری سنتر براساس حالت چهره و سلیقه شما، بهترین مدل مو فر را برایتان انتخاب و اجرا می‌کنند. ما در مرکز فرفری سنتر با تجربه بالا و شناخت انواع فر مو قادر به اجرای مدل مو فر جلو سر، موی کوتاه فر درشت و مدل مو فر درشت باز مجلسی با ماندگاری بالا هستیم. از بین انواع فر مو نظیر مدل فر مو ریز، فر سیم پیچی و مدل موی فر بسته، فر درشت یکی از زیباترین و جذابترین مدل‌های مو به شمار می‌رود که ما با بهره‌گیری از بهترین متریال برای شما به ارمغان می‌آوریم.

بهترین روش برای فر شش‌ماهه درشت

بعد از انتخاب نوع فر مو از میان انواع فر ریز و درشت، باید به دنبال بهترین روش فر کردن مو باشید. فر کردن مو با بیگودی و بابلیس از روش‌های فر موقت و قدیمی است که به علت حرارت زیاد ممکن است باعث آسیب به موهای شما شود. روش‌های دیگر همچون بافت مو، استفاده از موس مو و ... نیز برای فر کردن مو بکار می‌روند که نسبت به روش‌های قبلی طرفدار کمتری دارند. اما فر کردن دائمی مو با مواد فر کننده اصل، بهترین روش فر شش‌ماهه درشت است.

چه برای فر موقت و چه برای فر دائم مو، بهترین کار مراجعه به مرکز تخصصی فر مو در تهران است. چراکه در این مراکز با استفاده از روش‌های اصولی و مواد استاندارد و اورجینال، علاوه بر زیبایی و درخشش موهای شما، سلامت موهایتان را نیز تضمین می‌کنند.ما در مرکز فر فرفری سنتر، به عنوان اولین و تنها مرکز تخصصی فر مو در ایران، این مدل مو را با استفاده از متریال درجه یک با تضمین سلامت مو برای شما اجرا می‌کنیم.

فر مو درشت
فر درشت مو
فر مو درشت شش ماهه

انواع مدل مو فر درشت باز مجلسی در مرکز فر فرفری سنتر

مدل مو فر درشت باز مجلسی، همانند حالتی است که افراد بعد از باز کردن بافت مو با آن روبرو می‌شوند. موج‌های فر مو در این حالت، جذابیتی خاصی به چهره شما می‌بخشد. این مدل موی فر با دارا بودن حلفه‌های تکی لا به لای موهای صاف حالتی منحصربفرد برای موهای شما ایجاد می‌کند. فر شش‌ماهه درشت یکی از انواع فر مو است که در مرکز فر فرفری سنتر با جدیدترین روش‌های روز دنیا توسط متخصصان ماهر و باتجربه برای شما انجام می‌گیرد.

رعایت نکات مراقبت از مو فر و روتین حمام موی فر از عوامل تاثیرگذار بر نتیجه نهایی و افزایش ماندگاری فر مو است. شما با استفاده از موادی همانند موارد زیر می‌توانید از موج‌های لا به لای موهای خود مراقبت نمایید:

  • پلیمرهای سبک نظیر انواع موس مو فر و اسپری مو
  • پروتئین‌های طبیعی نظیر گندم و ابریشم موجود در شامپو مخصوص مو فر گیاهی
  • هومکتانت گیاهی شامل موادی همانند آرنیکا، رزماری و چای سبز به‌منظور حفظ رطوبت مو

موی بلند با فر درشت

درصورتی که شما دارای موهای بلندی هستید و قصد فر کردن مو دارید، بهترین گزینه برای شما فر درشت است. چراکه این مدل مو برای موهای بلند زیبایی چشمگیری به موها و حالت چهره شما می‌بخشد. اکثر بانوان برای رفتن به مهمانی‌ها و مجالس، شینیون مو فر با مدل مو فر درشت باز مجلسی را انتخاب می‌کنند.

از طرفی مدل موی فر باز برای عروسی و فرمالیته و انواع مراسمات بسیار مناسب و چشمگیر است. این مدل مو فر موجب موج دار شدن موها شده و زیبایی چهره را چندین برابر می‌کند. همچنین مراقبت از موی بلند با فر درشت بسیار راحت و آسان است و مشکلاتی از قبیل وز مو فر، گره خوردن مو و ... را ندارد.

موی کوتاه فر درشت

اگرچه بسیاری تصور می‌کنند، برای موهای کوتاه فر ریز بهتر است، اما موی کوتاه فر درشت نیز زیبایی مخصوص بخود را دارد و باعث می‌شود موها و چهره‌ای جذاب و متفاوت داشته باشید.

شما می‌توانید در مرکز فر فرفری سنتر با اجرای موی کوتاه فر درشت، موهای موج داری جذاب و خوش حالت به چهره‌تان هدیه دهید. برای اغلب خانم‌های متاهل با موهای کوتاه و دختران جوان این مدل مو گزینه بسیار مناسبی است.

افراد با مدل مو فر از چه شانه ای باید استفاده کنند؟

برای این مدل مو استفاده از شانه‌ دندانه درشت یا شانه چوبی گزینه بسیار مناسبی است. استفاده ازشانه‌هایی با دندانه‏‌های ریز اصلا پیشنهاد نمی‌شود.

مراقبت از موی بلند با فر درشت راحتتر است یا موی کوتاه با فر ریز؟

درحالت کلی مراقبت از مو فر کوتاه به سبب استفاده از میزان محصول مراقبت از مو کمتر و وزی کمتر مو، راحتتر است؛ اما اگر فرد دارای فر ریز مو باشد، مراقبت از این مدل مو سختتر از موی بلند با مدل درشت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *