مطالب آموزشی نگهداری و مراقبت برای مو فرفری ها

گره باز کن موی فر و معرفی 4 محصول عالی

گره باز کن موی فر

اسپری گره باز کن موی فر از محصولات مراقبتی و ضروری برای مو فرفری‌ها است. زیرا بهترین اسپری گره باز کن مو، گره‌های مو را باز کرده و شانه پذیری مو را راحت‌تر می‌کند. علاوه بر این استفاده از شانه گره باز کن موی فر و اسپری گره باز کن مو از ایجاد وز مو فر و خشکی مو جلوگیری خواهد کرد. گره خوردن مو یکی از مشکلات شایعی است که بسیاری از خانم‌ها با آن درگیر هستند؛

به همین دلیل بهترین راه، استفاده از بهترین مارک گره باز کن مو است. معمولا خشکی و فرفری بودن مو می‌تواند باعث تشدید این مشکل شود و استفاده از محصولات داخل حمام گاهی تاثیر چندانی در جلوگیری از گره خوردن مو ندارد. لذا در این زمینه بهتر است با آشنایی با طرز استفاده از گره باز کن مو، از بهترین گره باز کن موی فر استفاده شود.

در ادامه این مطلب از وب سایت فرفری سنتر (سالن سیمین) قصد داریم تا شما را با بهترین محصولات گره باز کن موی فر مانند اسپری گره باز کن مو و شانه گره باز کن موی فر آشنا کنیم و به دلایل گره خودرن مو بپردازیم.

مشاوره رایگان خدمات

علت گره خوردن مو چیست؟

علت گره خوردن مو چیست؟

اگر شما هم با گره مو مواجه هستید لازم است بدانید که خشکی مو بر اثر عوامل مختلف از دلایل گره خوردن فر دائم مو است. از دیگر دلایل گره خوردن مو می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

همین حالا خرید کن....
انواع اسپری گره باز کن موی فر

انواع اسپری گره باز کن موی فر

اسپری گره باز کن مو فر یکی از ابزارهای ضروری برای مراقبت از موی فر است. این باز کننده گره مو بدون آسیب به مو مشکل گره خوردن مو را برطرف می‌کند و دارای انواع زیر است:

اسپری مرطوب کننده

این نوع گره باز کن دارای فرمولاسیونی است که موها را نرم و مرطوب می‌کند و با آسانی گره ها را باز می‌کند.

اسپری حاوی روغن

محصولاتی که دارای مواد نرم کنند یا روغن های طبیعی هستند موهایی صاف و بدون گره برای شما ایجاد می‌کنند.

اسپری تقویت کننده

این فرمولاسیون ها ضمن گره بازکنی، به حفظ سلامت و تقویت موها کمک می کنند.

بهترین گره باز کن موی فر چیست؟

بهترین گره باز کن موی فر چیست؟

محصولاتی مانند اسپری گره باز کن مو و برس گره باز کن موی فر بهترین گره باز کن موی فر به شمار می‌روند. از آنجایی که امروزه برندهای متفاوتی از گره باز کن موی فر به بازار عرضه شده است شما باید بهترین مارک گره باز کن مو را بشناسید تا در هنگام خرید بهترین انتخاب را داشته باشید.

در ادامه به معرفی بهترین برندهای اسپری گره باز کن مو سر اشاره خواهیم کرد:

بهترین اسپری گره باز کن مو ویتاپلکس

بهترین اسپری گره باز کن مو ویتاپلکس

این برند از ااسپری گره بازکن مو فر یک محصول فوق العاده برای مراقبت از مو فر است. استفاده از بهترین گره باز کن مو خانگی از برند ویتاپلکس تمام گره‌های مو را باز نموده و شانه پذیری راحتی را برای شما ایجاد می‌کند. این گره باز کن موی فر حاوی روغن نارگیل، آلوئه ورا، روغن بادام شیرین ویتامین B5 و سیلیکون می‌باشد.

اسپری گره باز کن مو فر ویتاپلکس سبب می‌شود تا مو شما خوش حالت و درخشنده و شفاف باشد و باعث جلوگیری از ایجاد وزی و خشکی مو می‌شود.

اگر مو بلند، فر یا مجعد دارید و یا بر اثر استفاده مداوم از رنگ و دکلره، مو خشک و شکننده است، به احتمال زیاد گره خوردن مو را تجربه کرده‌اید. اما با طرز استفاده از گره باز کن مو ویتاپلکس می‌توانید این مشکل را رفع کنید و شانه پذیری و حالت دهی مو را افزایش دهید.

طرز استفاده از گره باز کن مو نیازی به شستشو مو نداشته و با وجود ترکیبات موثری که دارد باعث ایجاد ظاهری درخشان و خوش حالت در مو شما خواهد شد. این اسپری باز کننده گره مو فاقد پارابن و فتوکسی اتانول بوده و هیچگونه آسیبی به مو وارد نمی‌کند.

ویژگی‌های اسپری باز کننده گره مو vitaplex

در ادامه به مشخصات و ویژگی‌های بهترین گره باز کن مو ویتاپلکس اشاره کرده‌ایم:

  1. حالت دهنده و نرم کننده مو فر
  2. درخشان کننده ساقه مو
  3. محافظت در برابر حرارت سشوار
  4. بدون ایجاد حس چربی روی مو
  5. جلوگیری از ایجاد وز مو فر
  6. قابل استفاده روی مو مرطوب و خشک
  7. بدون نیاز به آبکشی و شستشو
  8. مناسب انواع مو
  9. ساخت ایران و صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
اسپری گره بازکن مو گرو سکرت Gro Secrets

اسپری گره بازکن مو گرو سکرت Gro Secrets بهترین گره باز کن مو

این برند از گره باز کن موی فر به تقویت مو و ساختار مو کمک زیادی می‌کند و با قدرت جذب بالایی که دارد، جذب مو می‌شود. همچنین بهترین گره باز کن مو فر گرو سکرت حاوی مواد مغذی برای مو آسیب دیده و به عنوان روتین موی فر بعد از حمام باید بر روی مو مرطوب استفاده شود. از دیگر ویژگی‌های این باز کننده گره مو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استقامت مو در برابر شکستگی مو
  • کمک به مرطوب ماندن مو
  • دارای ترکیبات موثر نظیر آلوئه ورا، عصاره نارگیل و کره شی
  • جلوگیری از وز و گره مو
  • حالت پذیری و شانه پذیری مو فر به صورت آسان
  • بدون نیاز به آبکشی

 

اسپری گره باز کن موی فر وینا

اسپری گره باز کن موی فر وینا

اسپری گره بازکن موی فر وینا مدل anti-frizz ، بهترین مارک گره باز کن مو است که دارای خاصیت نرم کنندگی است و موها را نرم نموده و شانه زدن را راحت‌تر می‌کند و سبب لطیف شدن موها خواهد شد. بهترین گره باز کن مو در عین ایجاد لطافت در مو، به حالت دهندگی و حجم دهندگی مو نیز کمک می‌کند. شما باید بعد ازحمام از بهترین گره باز کن مو خانگی بر روی موی نم دار استفاده کنید.

بهترین اسپری گره باز کن مو از برند وینا مدل مدل anti-frizz خاصیت آنتی استاتیک داشته و رایحه خوشبو و ملایمی نیز دارد. در زیر به دیگر ویژگی‌های بهترین گره باز کن مو وینا اشاره می‌کنیم:

  • مناسب انواع رنگ شده
  • مناسب برای موهای فر و مجعد
  •  ویژه کودکان و بزرگسالان
  • آبرسان و نرم کننده مو
  • ترمیم کننده و تقویت کننده مو
  • محافظت کننده و حالت دهنده مو
برس گره باز کن فلکسی، بهترین برس گره باز کن مو

برس گره باز کن فلکسی، بهترین برس گره باز کن مو

اگر به این پرسش برخورده اید که چگونه گره خیلی شدید مو را چگونه باز کنیم؟ باید در پاسخ گفت شما می‌توانید با استفاده از بهترین گره باز کن موی فر و سپس کمک گرفتن از برس گره باز کن موی فر موهای خود را بدون گره شانه کنید.

هترین برس گره باز کن مو با نام برس گره باز کن فلکسی برای باز کردن گره‌ موهای فر ریز و فر درشت مناسب است. این شانه گره باز کن موی فر از جنس پلاستیک منعطف است و دارای 8 ردیف باریک متصل شده توسط یک نوار بهم است. استفاده از این برس گره باز کن موی فر بدون کشیدگی موها، خیلی راحت گره‌های سخت مو را باز می‌کند.

بعلاوه شما می‌توانید با تنظیم نوار پشتی برس گره باز کن موی فر رو به بالا برای موهای پر و کوتاه و تنظیم نوار به پایین برای موهای بلند و ضخیمی استفاده کنید.

همین حالا خرید کن....

راهکارهای عالی برای پیشگیری از گره خوردن مو فر

اگر دوست دارید از شر مشکل گره خوردگی مو راحت شوید، بهتر است کارهای زیر را انجام دهید:

  • اگر مو شما سریع گره می‌خورد، مو را به صورت باز رها نکنید و به صورت بافت یا دم اسبی ببندید.
  • زمان شانه زدن مو، مو را به 3 تا 4 بخش تقسیم کرده و هر بار، یک بخش را با شانه دندانه درشت یا برس گره باز کن فلکسی شانه بزنید.
  • با موی خیس نخوابید و پیش از خواب مو را خشک کنید و ببافید.
  • از نرم کننده مو فر استفاده کنید که ضرری برای ریشه مو نداشته باشد و محصول معتبر و باکیفیتی باشد.
  • برای جلوگیری از خشکی و گره خوردگی مو بهتر است از شامپو، نرم کننده مو فر و اسپری مو استفاده کنید که حاوی الکل نباشند.
  • با سشوار، تنها ریشه مو را خشک کنید و بگذارید ساقه و نوک مو در برابر هوا و به تدریج خشک شود.
  • روی مو اتو نکشید و از باد ملایم سشوار استفاده کنید.

آیا استفاده از نرم کننده و روغن بچه به باز شدن گره مو کمک می‌کند؟

استفاده از ترکیب روغن بچه و نرم کننده راه حل دیگری است که برای باز کردن گره‌های مو می‌تواند به شما کمک کند. برای این کار تنها کافیست مقدار نرم کننده مو و مقداری روغن بچه را باهم مخلوط کنید و روی قسمت‌های گره مو قرار دهید و چند دقیقه زمان دهید تا گره مو باز گردد.

بهترین راه پیشگیری از شکستگی مو چیست؟

برای جلوگیری از شکستگی مو بهتر است از اسپری نرم کننده و حالت دهنده‌های مو فر و شانه گره باز کن موی فر استفاده کنید.

چگونه بهترین مارک گره باز کن موی فر را انتخاب کنیم؟

برای اینکه بهترین انتخاب را در زمان خرید اسپری گره باز کن مو فر داشته باشید، بهتر است متناسب با نوع مو خود ، اسپری گره باز کن را انتخاب کنید. بیشتر اسپری‌های ضد گره را می‌توانید برای مو نمدار و مو خشک استفاده کنید و نیازی نیست پس از استفاده، مو خود را بشویید.

طرز استفاده از گره باز کن مو چگونه است؟

برای طرز استفاده از گره باز کن موی فر تنها کافیست آن را بر روی مو مرطوب یا خشک اسپری کرده و سپس مو را به حالت دلخواه در آورید. این گره باز کن موی فر بعد از استفاده نیاز به آبکشی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *