بلاگ

حوله میکروفایبر مو و مزایای استفاده از آن برای مو فر

حوله میکروفایبر مو

حوله میکروفایبر از الیاف باکیفیت و مرغوب تولید شده و برای مو فر بسیار عالی است. حوله خشک کننده میکروفایبر قابلیت بسیار عالی در جذب آب مو دارد. با پیچیدن مو در حوله میکروفایبر سر، موها راحت‌تر و سریعتر خشک می‌شوند. به طور کلی حوله سر خشک کن یکی از مهم‌ترین وسایل شخصی است که برای رعایت بهداشت فردی استفاده می‌شود. با توجه به اینکه بهترین حوله برای مو نقش مهمی در حوزه سلامت و بهداشت دارد باید در زمان خرید حوله میکروفایبر برای مو دقت زیادی به خرج دهید. پرزهای حوله میکرو فایبر محلی امن برای تجمع میکروب‌ها هستند.

استفاده از حوله سر جادویی میکروفایبر موجب لطافت و نرم شدن موها می‌شود و از آسیب و خشک شدن موها جلوگیری می‌کند. در ادامه این مطلب از مرکز تخصصی مو فر سیمین بیشتر با حوله سر میکروفایبر، بهترین حوله برای مو و نحوه شستشوی آن آشنا خواهید شد.

حوله میکروفایبر چیست؟

حوله میکرو فایبر دارای جنس میکروفایبر نرم است. درحالت کلی حوله میکرو فایبر دارای جنس پارچه‌ با الیاف پلی است. الیاف حوله میکروفایبر سر بسیار نازک هستند و سازگاری زیادی با محیط دارند. قطر الیاف میکروفایبر 1/16 مو انسان است. از طرفی حدود 200 هزار الیاف در 1 مربع به اندازه 1 اینچ در حوله موجود می‌باشد. با توجه به ساختار حوله میکروفایبر برای مو، می‌توان گفت این حوله، بهترین حوله برای مو فر است. همین امر موجب شده تا حوله ی میکروفایبر به عنوان بهترین حوله سر خشک کن پرفروش در فروشگاه‌ها باشد. حوله سر میکروفایبر برای کاربردهای مختلفی تولید شده‌ است.

مزایای استفاده از حوله مو خشک کن میکروفایبر

حوله میکروفایبر دارای چندین قابلیت مهم است که در سلامت و زیبایی مو فر دائم اهمیت زیادی دارد. از جمله قابلیت‌های حوله میکرو فایبر سر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضد حساسیت برای فر مو شش ماهه
  • وزن کم با ظرافت بالا
  • مانع ایجاد الکتریسیته ساکن در مو
  • جذب 7 برابری آب از مو بدون ایجاد خشکی
  • دارای الیاف میکروفایبر
  • جلوگیری از ایجاد موخوره
  • حفظ سلامت ساقه مو
  • دارای نرمی بالا و لطافت زیاد

انواع حوله میکروفایبر چیست؟

این حوله در طرح، سایز و رنگ‌های متنوعی در بازار وجود دارد. این محصول دارای دو سایز لارج و دستی است. حوله مو خشک کن میکروفایبر لارج به عنوان حوله حمام و برای خشک کردن سر و بدن است. اما حوله دستی برای خشکی دست و حوله سفری و خشکی مو مناسب است. حوله ی میکروفایبر دارای رنگبندی‌های متنوعی است که می‌توانید هر رنگی که دوست دارید را خریداری کنید. انواع حوله ی میکروفایبر عبارتند از: حوله دست و صورت، حوله میکروفایبر برای مو و حوله سر میکروفایبر. در زیر به موارد مصرف هر کدام از این حوله‌ها اشاره کرده‌ایم:

حوله دست و صورت

از این حوله‌ها برای خشک کردن صورت و دست استفاده می‌شود. همچنین این حوله‌ها برای مسافرت هم کاربرد دارند. چراکه به دلیل جنس مناسب و ابعاد کوچکی که این محصول دارد به راحتی در چمدان قرار می‌گیرد. یکی از الزامات مسافرت، حوله است. این حوله‌ها بسیار کاربردی و مناسب هستند.

حوله مو خشک کن میکروفایبر

حوله میکرو فایبر مو دارای الیافی بسیار نازک هستند. به همین دلیل این حوله‌ها بدون اینکه به مو سر و ریشه مو آسیب برساند، نم و رطوبت مو فر دائم را بعد از حمام یا شنا می‌گیرد. این نوع حوله خشک کننده میکروفایبر نسبت به حوله‌های دیگر با سرعت بیشتری مو را خشک می‌کنند. خرید این حوله برای مو با قابلیت جذب آب بالا، به مدت بیشتر از یکسال امکان استفاده دارد.

حوله سر جادویی

حوله سر جادویی میکروفایبر برای افرادی که مو بلند دارند بسیار عالی است. با وجود حوله سر جادویی به راحتی می‌توانید مو خود را بالای سر خود جمع کنید و با قلاب یا دکمه‌ای که بر روی آن قرار دارد، حوله را چفت کنید.

نحوه شست و شوی حوله میکرو فایبر مو

برای ماندگاری بیشتر این نوع حوله سر خشک کن، باید به روش صحیحی آن را بشویید. شستشوی این حوله‌ها با توجه به لطافت و حجمی که دارد اصلا کار سختی نیست. برای شستن حوله‌های میکروفایبر از آب سرد استفاده کنید. اگر آن را درون ماشین لباسشویی می‌اندازید، آب را بر روی 90 درجه تنظیم کنید. بهترین ماده برای تمیزی این حوله، پودر لباسشویی ساده است. به هیچ عنوان از مواد شوینده غلیظ و نرم کننده برای شستشوی این نوع حوله استفاده نکنید. حوله‌های میکرو فایبر را به طور جداگانه‌ای از سایر حوله‌ها و البسه بشویید تا کیفیت آنها تغییر نکند.

خرید و قیمت حوله میکروفایبر مو

قیمت حوله میکروفایبر مو به سایز آن بستگی دارد. حوله‌های دستی نسبت به حوله‌های لارج ارزان قیمت‌تر است. برای خرید حوله میکروفایبر برای مو باید از فروشگاه‌های معتبر اقدام به خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *