مطالب آموزشی نگهداری و مراقبت برای مو فرفری ها

شامپو مخصوص موهای فر و معرفی 23 برند عالی

شامپو مو فر

برای مراقبت از مو فر باید از شامپو مخصوص موهای فر استفاده کرد. مو انسان انواع مختلفی دارد و هر کدام از این نوع مو نیاز به رسیدگی خاصی دارد. یکی از بهترین رسیدگی‌ها برای افراد مو فر و مجعد استفاده از شامپو مناسب موهای فر است. مو فر از زیباترین مدل موهایی است که هرکسی آرزوی داشتن آن را دارد. با این حال نیاز به شستشو با شامپو مخصوص موی فر دارد که مراقبت از آن را برای هرکسی دشوار می‌کند. چنانچه مو فر سالمی می‌خواهید باید از محصولات مراقبت از مو فر و بهترین شامپو برای موهای فر و وز استفاده نمایید.

فهرست مطالب

مو سالم، زیبا و مرتب تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارد. اما مو وز و خشک می‌تواند این زیبایی را از بین ببرد و ظاهری نامرتب برای مو ایجاد کند. نگهداری و مراقبت از مو خشک و وز کار بسیار دشواری است و افرادی که مو خشکی دارند، باید بیشتر از دیگران از موهای خود مراقبت کنند.

اولین قدم برای مراقبت از موهای خشک انتخاب بهترین شامپوی موی فر است. اما انتخاب بهترین شامپو مخصوص موهای فر شده با توجه به تنوع شامپوی موهای فر حتی برای افرادی که در زمینه محصولات مراقبت از مو هم اطلاعات زیادی دارند، دشوار می‌باشد. در ادامه این مطلب از وب سایت فرفری سنتر (خانه فر فرفری سنتر) قصد داریم شما را با بهترین شامپو برای موهای فر و خشک و بهترین شامپو فر کننده مو آشنا کنیم.

مشاوره رایگان خدمات

فرمولاسیون شامپو مخصوص موهای فر و وز

فرمولاسیون شامپو مخصوص موهای فر و وز

مو فر نیاز به یک محصول آبرسان و مرطوب کننده مناسب دارد که علاوه بر نرم کردن مو باعث ترمیم موخوره مو و شکنندگی آنها شود. اکثر انواع شامپو مخصوص مو فر فاقد سیلیکون هستند. سیلیکون یکی از مواد نگهدارنده و حالت دهنده برای مو است که در دراز مدت باعث تغییر حالت مو می‌شود. پس در خرید بهترین شامپو مناسب موی فر به دنبال شامپو مخصوص موهای فر بدون سولفات و سیلیکون، پارابن و مواد شیمیایی باشید.

ترکیبات گیاهی مانند روغن آرگان اکسیر برای بازیابی طراوات و تازگی پوست و مو آسیب دیده هستند. در شامپو مخصوص موهای فر از ترکیبات گیاهی نظیر روغن آرگان استفاده می‌شود. بهترین شامپو برای موی فر دارای مقدار زیادی اسید چرب، ویتامین آ، ویتامین سی، ویتامین ای، امگا 6 و 9، آنتی اکسیدان و لینولئیک اسید است.

عصاره شی باتر، روغن جوجوبا، روغن نارگیل و سایر روغن‌های طبیعی موجود در شامپوی مخصوص موی فر می‌توانند کراتین سازی پوست و مو را تحریک کنند.

معرفی برندهای بهترین شامپو برای موهای فر و وز

برای جلوگیری و کاهش آسیب‌های وارده به موهای مجعد لازم است که از شامپو مخصوص موهای فر شده و موهای مجعد استفاده کنید. اما در زمان خرید شامپو موی فر به ترکیبات به کار رفته در آن دقت نمایید. ویتامین هایی مانند ویتامین E، مواد رطوبت رسان و ترکیبات ضد وز مو فر باعث می‌شود مو شما رطوبت و لطافت از دست رفته خود را دوباره بدست بیاورد و کار شانه کردن را برای شما آسان‌تر نماید.

پس برای اینکه مو شاداب و جوانتری داشته باشید بهترین شامپو برای مو فر و شامپو مخصوص موهای فر بدون سولفات را همیشه در سبد خرید لوازم مورد نیاز خود قرار دهید. بهترین شامپو برای موهای فر و وز شامپویی است که با آبرسانی به ساقه مو از خشکی مو جلوگیری کرده و حالت پذیری و شانه پذیری مو را افزایش می‌دهد.

در ادامه به معرفی بهترین برندهای شامپوی مخصوص موهای فر اشاره کرده‌ایم:

همین حالا خرید کن....
شامپو مخصوص موهای فر بدون سولفات ایرانی فولیکا

شامپو مخصوص موهای فر بدون سولفات ایرانی فولیکا

فولیکا برند تخصصی محصولات پوست و مو است که از سال 1389 در این زمینه فعالیت دارد. محصولات فولیکا با بهره‌گیری از فرمولاسیون پیشرفته و مواد اولیه گیاهی تهیه می‌شوند و فاقد مواد شیمیایی مضر و سرطان‌زا هستند.

شامپو فر کننده مو ایرانی فولیکا از بهترین شامپوهای ایرانی و شامپو مخصوص موهای فر است که با داشتن ترکیباتی از مواد نرم کننده و حالت دهنده، به نرمی و لطافت مو فر کمک کرده و رطوبت مورد نیاز آن را تامین می‌کند. از جمله ویژگی‌های این شامپو برای موهای فر شده عبارت است از:

  • مراقبت از مو فر و محافظت از مو مجعد
  • رفع وز و ایجاد حالت‌پذیری مناسب مو
  • جلوگیری از پیچ خوردگی و عدم شانه پذیری مو
  • حاوه عصاره جینکوبایلوبا و پروویتامین B5
شامپو هیدرودرم بهترین شامپو مخصوص موهای فر

شامپو هیدرودرم بهترین شامپو مخصوص موهای فر

از برندهای زیر مجموعه شرکت پارس حیان، برند هیدرودرم است که در حوزه مراقبت از پوست و مو فعالیت دارد. برند هیدرودرم بیشتر از 30 نوع محصول روانه بازار نموده است. این محصولات دارای کیفیت بالایی بوده و می‌توانند با محصولات خارجی مشابه خود رقابت کنند.

شامپو برای موهای فر و وز هیدرودرم علاوه بر پاک کنندگی فوق العاده‌ای که دارد، به دلیل ترکیبات ملایم خود سبب جلوگیری از آسیب به مو شما می‌شود.

در فرمولاسیون این شامپو مناسب موهای فر از روغن‌های آووکادو، آرگان و ابریشم سفید استفاده شده است که موجب تغذیه مو شما می‌گردد. همچنین این شامپو مخصوص موهای فر و خشک، شفافیت و شانه پذیری مو را هم افزایش می‌دهد.

روغن آرگان موجود در این شامپو مناسب مو فر باعث آبرسانی مو می‌شود. به همین دلیل شامپو براق کننده مو سر هیدرودرم برای افرادی که مو فر و مجعد دارند، گزینه مناسبی است.

شامپو زی بهترین شامپو برای موهای فر و خشک

شامپو زی بهترین شامپو برای موهای فر و خشک

این محصول بهترین شامپو برای موهای فر و خشک است که با داشتن Keravis و Keraffect (آبرسان ‌های قوی برای مو) سبب آبرسانی عمیق مو شده و مو را نرم و لطیف می‌کند.

همچنین شامپو مخصوص موهای فر زی فاقد پارابن است و سبب بروز حساسیت مو و پوست سر نخواهد شد. این شامپو مناسب موی فر استحکام بخش ساختار مو، تغذیه کننده عمقی و درخشان کننده و احیا کننده مو خشک و کدر است.

شامپو تاپ شاپ دارای شی باتر بهترین شامپو برای موی فر

شامپو تاپ شاپ دارای شی باتر بهترین شامپو برای موی فر

تاپ شاپ برند ایرانی تولید کننده محصولات آرایشی بهداشتی است که از سال 1390 در این زمینه فعالیت دارد. این برند زیر مجموعه شرکت صنایع بسته بندی ایمان است. محصولات تاپ شاپ شامل انواع شامپو مخصوص موهای فر ایرانی، شامپو بدن، کرم و لوسیون، ماسک مو فر و بهترین سرم مو فر است.

شامپو مخصوص موهای فر بدون سولفات ایرانی تاپ شاپ حاوی شی باتر برای مو وز و مجعد مناسب است و با داشتن عصاره آلوئه ورا رطوبت مو را حفظ کرده و از خشکی مو جلوگیری می‌کند.

علاوه‌بر این، شامپو مخصوص موهای فر تاپ شاپ حاوی عصاره زرماری و آلوئه ورا است که به تغذیه مو کمک کرده و از التهاب پوست سر جلوگیری می‌کند. شامپو تاپ شاپ از انواع شامپو موی فر، وز و مجعد است که برای مصرف روزانه مناسب بوده و از بین برنده وز مو فر و آبرسانی به پوست سر و ضد التهاب و ضد اگزما است.

شامپو مخصوص مو فر وز و مجعد اینسایت مدل Anti Frizz

شامپو مخصوص مو فر وز و مجعد اینسایت مدل Anti Frizz

یکی از محصولات این شرکت که برای درمان اختصاصی موهای خشک، مجعد و وزدار فرموله شده است شامپو مخصوص موهای فر، وز و مجعد (ANTI-FRIZZ) اینسایت است. این شامپو مخصوص موی فر با خواص آرامش بخش عصاره‌های طبیعی، وز موی فر را کاهش داده و فیبر مو را به طور عمقی مرطوب می‌کند.

در چند روز ابتدایی مصرف بهترین شامپو موی فر با خواص رطوبت رسانی بالا و برطرف کننده گره و کرک مو شاهد حالت ابریشمی و درخشندگی مو خود خواهید بود.

به دلیل خاصیت صاف کنندگی و آبرسانی عمقی این شامپو موهای فر، با ظاهر شکننده و مجعد مو مقابله می‌شود. همچنین این شامپوی مناسب موی فر ، مو را تغذیه کرده و راه حلی عالی برای موهای خشک و غیر قابل شانه کردن ارائه می‌کند. مزیت استفاده از این شامپوی موهای فر تضمین نرمی و برطرف کنندگی گره مو می‌باشد.

شامپو لورئال مدل EverPure Sulfate Free Moisture

شامپو لورئال مدل EverPure Sulfate Free Moisture شامپو مخصوص موهای فر و مجعد

برای خانم های تنوع طلبی که مدام رنگ موهایشان را عوض می‌کنند و به دنبال بهترین شامپو مخصوص موهای فر و مجعد هستند تا از آسیب رسیدن به موهایشان جلوگیری شود، بهترین انتخاب شامپو موهای فر L’Oreal است. این محصول بهترین شامپو برای موهای فر و خشک و رنگ شده است. شامپو مو فر لورآل به دلیل وجود ترکیبات گیاهی مانند رزماری به ترمیم و آبرسانی موهای خشک کمک می‌کند.

شما بعد از چندین بار استفاده از این شامپوی مخصوص موی فر شاهد تغییرات چشمگیری چون درمان وز مو فر، شفافیت، نرمی و لطافت مو خواهید بود.

پس اگر شما هم به دنبال بهترین شامپو برای موهای فر و وز خود هستید، می توانید این شامپو مناسب مو فر را برای موهای شکننده و آسیب دیده خود خریداری کنید. با استفاده از این شامپو مخصوص موهای فر، لایت مو فر، هفته‌ها به همان شکل روز اول رنگ‌ کردن باقی می‌ماند و ذره‌ای از طراوت و تازگی آنها کم نمی‌شود. این همان چیزی است که خانم ها از بهترین شامپوی موی فر و وز انتظار دارند.

در ترکیبات بهترین شامپو موی فر از سولفات، نمک و عناصر فعال استفاده نشده است که همین امر موجب افزایش طول عمر رنگدانه‌های رنگ مو و تمیزی آنها می‌شود.

شامپو مخصوص موهای فر و خشک ویتامینه بایونسن مدل Easy Control

شامپو مخصوص موهای فر و خشک ویتامینه بایونسن مدل Easy Control

این مدل شامپو مخصوص موهای فر، برای فر دائم مو بسیار مناسب است و دارای نرم‌کننده روزانه، حجم دهنده، براق کننده، صاف کننده و ویتامین E می‌باشد.

شامپو آرپی مدل پسته بهترین شامپوی موی فر وز و مجعد

شامپو آرپی مدل پسته بهترین شامپوی موی فر وز و مجعد

شامپو مخصوص موهای فر پسته‌ی آرپی حاوی مقادیر زیادی روغن پسته است که در جهت حمایت از مو‌ آسیب دیده و رنگ شده نقش بسزایی دارد. این شامپوی مخصوص موهای فر نقش مهمی در جلوگیری از ریزش مو داشته و سرعت ریزش مو را کم می‌کند. با مصرف این شامپوی مناسب موی فر درخشندگی و براقیت را به مو آسیب دیده‌ی خود بازگردانید.

روغن موجود در این شامپوی موهای فر نرمی و لطافت را به موهای شما هدیه می‌دهد.

شامپو خاویار مخصوص موهای مجعد آیس کریم مدل Cavia بهترین شامپو برای موی فر

شامپو خاویار مخصوص موهای مجعد آیس کریم مدل Cavia بهترین شامپو برای موی فر

این شامپو مخصوص موهای فر غنی شده با خاویار ضمن اینکه مو را تمیز نموده، نرم کننده‌ و تقویت کننده فوق العاده برای موهاست که با عمل احیا و حفاظت کنندگی مو، وز مو را گرفته و موی شما را نرم و لطیف می‌کند. برای استفاده از بهترین شامپو فر کننده مو باید آن را روی مو خیس بکار ببرید و به آرامی کف سر را با آن ماساژ داده و سپس آبکشی نمایید.

شامپو مخصوص موی فر ایوروشه

شامپو مخصوص موی فر ایوروشه

پیشنهاد ما به شما برای خرید بهترین شامپو برای موی فر و خشک، حالت دهنده و نرم کننده، شامپو مخصوص موهای فر ایوروشه است. ایوروشه سابقه درخشانی در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست و مو دارد. این برند فرانسوی در سال 2015 محصولات مخصوص مو فر خود را با نام Smoothing به بازار عرضه کرد. بهترین شامپو موهای فر ایوروشه برای نرمی مو خشک دارای عصاره‌ دانه‌ بامیه بوده که تا 48 ساعت رطوبت مو را حفظ می‌کند و از گره خوردن مو و بد حالتی آن جلوگیری می‌کند.

با خرید این شامپو مناسب موهای فر به موهای فر زنده‌تر و مشخص‌تری خواهید داشت.

شامپو سایوس بهترین شامپو مخصوص موهای فر

شامپو سایوس بهترین شامپو مخصوص موهای فر

مراقبت از مو فر به توجه و رسیدگی زیادی نیاز دارد. این دسته از مو پس از هر بار حمام و خشک کردن با سشوار وز و خشک می‌شوند. درصورتی که از مو فر به درستی مراقبت نشود آسیب دیده و دچار ریزش می‌شود.

شامپو سایوس بهترین شامپو برای مو خشک و فر می‌باشد که بواسطه جلوگیری از وز شدن مو همه این مشکلات را برطرف کرده است. این شامپو خاصیت آبرسانی قوی دارد و طراوت و شادابی را به مو هدیه می‌دهد.
شامپو مناسب موهای فر سایوس به عنوان بهترین شامپوی موی فر، خشک و مجعد و وز ، گره مو را از هم باز کرده و مو را زیبا و موج دار می‌کند. علت اصلی ریزش مو می‌تواند کمبود ویتامین B1 باشد.

یکی دیگر از عواملی که این شامپو مو فر را به شامپو مخصوص موهای فر و خشک احیاکننده تبدیل می کند، این است که این شامپو به علت داشتن ویتامین و مواد مغذی ریزش مو را از بین می‌برد. با استفاده روزانه از این شامپو مخصوص موهای فر می توان از فواید بسیار آن شامل حالت پذیری بهتر مو، تقویت، نرمی و لطافت بیشتر و ترمیم کامل مو بهره برد.

شامپو مخصوص موهای فر ایرانی لافار مدل Moist Series

شامپو مخصوص موهای فر ایرانی لافار مدل Moist Series

با استفاده شامپو مخصوص موهای فر ایرانی رطوبت رسان لافار به خوبی آبرسانی مو تامین می‌شود. این شامپو مخصوص موهای فر حاوی عصاره سبوس برنج، گل همیشه بهار، زرماری، بابونه رومی، بابونه آلمانی و آرموراسیا است. فرمولاسیون این نوع شامپوی مخصوص موهای فر به گونه‌ای است که مو در برابر آسیب‌های شیمیایی و فیزیکی ناشی از حرارت مستقیم و آلودگی هوا محافظت می‌کند.

همچنین عصاره بذر کتان در این شامپو خاصیت بازکنندگی گره و کرک مو، رفع وز و فر مو و تفذیه کنندگی مو را دارد.

ویتامول شامپو مخصوص موهای فر بدون سولفات

ویتامول شامپو مخصوص موهای فر بدون سولفات

شامپو بدون سولفات ویتامول ضمن آبرسانی قوی و درخشان کردن فوق العاده مو به آنها حجم می‌دهد و سبب زیباتر نشان دادن مو فر و مجعد می‌شود. این نوع شامپو مخصوص موهای فر صمن تشکیل لایه‌های محافظت کننده بر روی تارهای مو از ریزش و شکندگی آنها پیشگیری نموده و مو را ترمیم و تقویت می‌کند.

محصولات برند ویتامول توسط شرکت اطلس طلایی ایرانیان تولید می‌شوند و با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا استفاده از مواد اولیه با کیفیت و فرمولاسیون عالی، جایگاهی فوق العاده در برندهای آرایشی بهداشتی دارد.

از جمله دیگر برندهای شامپو مخصوص موهای فر عبارتند از:

  • شامپو نارگیل و گل ختمی Shea Moisture Coconut & Hibiscus Curl & Shine بهترین گزینه برای درخشش مو
  • Together Beauty Wash & Co Cleansing Conditioner بهترین گزینه بریا پاکسازی روزانه مو
  • Briogeo Avocado & Quinoa Co-Wash شامو عالی برای فر ریز
  • Renee Furterer Sublime Curl Curl Activating بهترین گزینه برای فر مو شل‌
  • Not Your Mother’s Curl Talk
  • Kérastase Discipline Fluidealiste بهترین شامپو برای مو فر کراتینه شده
  • Innersense
  • Biolage Smoothproof بهترین شامپو برای موهای فر آسیب دیده
  • شامپو Virtue Recovery برای قوی‌تر شدن مو
  • شامپو کرمی Amika مناسب برای مو موجدار

نکات مهم در زمان خرید شامپو مناسب موی فر

در ادامه به نکاتی که باید در زمان خرید شامپو مخصوص موهای فر رعایت کنید اشاره کرده‌ایم:

  1. اولین نکته برای خرید بهترین شامپو برای موهای فر و خشک توجه به ترکیبات آن است. توصیه می‌شود برای موهای خشک، شامپوهای حاوی عصاره‌های گیاهی را بخرید.
  2. بعضی از انواع شامپو برای موهای فر شده الکل و سیلیکون زیادی دارند که نه تنها خشکی مو را رفع نمی کند، بلکه آن را بیشتر می کند. پس این گونه شامپو ها را هرگز نخرید.
  3. اگر میزان خشکی مو شما زیاد نیست، شامپو موهای فر ملایم بخرید.
  4. ترکیباتی مثل سدیم لوریل سولفات یا سدیم لورت سولفات، قدرت شویندگی بالایی دارند و با تولید کف زیاد مو را تمیز می‌کنند. ولی باعث خشکی و تحریک پوست سر، بروز التهاب و خارش، شوره سر و ریزش مو می‌شوند. پس از خرید این شامپوها امتناع کنید.
  5. در هنگام خرید شامپو مخصوص موهای فر و خشک به تاریخ تولید و انقضای محصول توجه نمایید.

فواید استفاده از شامپو نرم کننده برای مو فر

علاوه‌بر استفاده از شامپو مخصوص موهای فر، شامپو نرم کننده دارای مزایای زیر برای مو فرفری است:

  • نرم کننده مو
  • محافظت از مو در برابر پرتو‌های مضر آفتاب
  • ترمیم و بازسازی مو
  • درخشش و لطافت بیشتر مو
  • جلوگیری از ایجاد موخوره
  • برطرف کننده حالت قلیایی مو

تنها نکته‌ای که باید در هنگام استفاده از شامپو نرم کننده‌ها رعایت کنید این است که آن را به ریشه مو نزنید و از آن بیش از حد استفاده نکنید.

شامپو مخصوص موهای فر بدون سولفات چه ویژگی هایی دارد؟

این شامپو مخصوص موهای فر به دلیل حجم بسیار کم سورفاکتانت‌های سولفات دار کف کمتری ایجاد کرده و آلودگی و سبوم را به صورت موثر از کف سر پاک می‌کنند. بعلاوه بهترین شامپو برای موهای فر و وز بدون سولفات دارای ویتامین‌های اساسی، عصاره‌های گیاهی و روغن‌های مفید برای مو هستند و به دلیل ملایمت بیشتر نسبت به انواع سولفات دار آسیبی به مو وارد نمی‌سازند.

آیا استفاده از بهترین شامپو مخصوص موهای فر می تواند خشکی و وزی مو را برطرف کند؟

بله زیرا بهترین شامپو مخصوص موی فر دارای ویتامین‌ها، عصاره گیاهی و روغن‌های مفید بوده و مو را آب رسانی و تغذیه می‌کند. البته بهتر است در کنار استفاده از بهترین شامپو فر کننده مو، از محصولات دیگری نیز مانند آبرسان مو فر، شیر مو فر و .. برای رفع خشکی و وزی مو استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *