مطالب آموزشی نگهداری و مراقبت برای مو فرفری ها

آبرسان موی فر و وز و معرفی 4 برند مطرح و باکیفیت

آبرسان موی فر

برای زیبایی مو فرفری باید از بهترین آبرسان موی فر استفاده کنید. استفاده از بهترین آبرسان مو یکی از روتین‌های مراقبت از مو فر است. آبرسانی موی فر، مو را در مقابل آسیب‌های ناشی از عواملی همانند رنگ و دکلره، استفاده بیش از حد از اتو مو، سشوار و زیاد ماندن در زیر نور خورشید محافظت می‌کند. با بهترین بهترین آبرسان موهای خشک، مو فر دیگر دچار خشکی و مستعد موخوره و وز و خرد شدن نمی‌شود. مو فر به طور طبیعی دارای بافتی خشک و اسفنجی است و پتانسیل گره خوردن در این جنس مو بسیار زیاد است. به همین دلیل حتما باید از آبرسان موی فر ایرانی یا کرم آبرسان موی فر استفاده گردد.

استفاده از آبرسان مخصوص موهای فر و خشک دارای اهمیت فراوانی است. در ادامه این مطلب از وب سایت فرفری سنتر به معرفی آبرسان برای موهای فر میپردازیم.

مشاوره رایگان خدمات

بهترین محصولات مراقبت از مو فر

اهمیت استفاده از آبرسان موی فر

عدم رسیدگی و مراقبت از مو فر، تاثیر زیادی بر روی تخریب فولیکول‌ها دارد. همچنین به دلیل استفاده از مواد شیمیایی، لایت مو فر و آب و هوای آلوده، فرفری‌ها در معرض آسیب قرار می‌گیرند. آبرسان موی فر، از ایجاد عواملی مانند موخوره مو، ریزش و وز مو فر و… جلوگیری می‌کند. بهترین آبرسان موی فر مشکلاتی از این قبیل را تا حدودی بهبود می‌بخشد. بنابراین استفاده از بهترین آبرسان موهای خشک دارای اهمیت زیادی است. زیرا شامپو چربی و رطوبت طبیعی مو را بیرون می‌کشد، بنابراین نیاز است این چربی و رطوبت از دست رفته مجددا از طریقی دیگر به مو وارد شود. بهترین ابرسان موی فر این رطوبت را به موهای شما باز می‌گرداند.

نحوه استفاده از بهترین آبرسان موی فر

مهم‌ترین نکته‌ای که در زمان استفاده از کرم آبرسان موی فر یا بهترین ابرسان مو فر باید بدان توجه کنید این است که آبرسان مو فر را تنها روی موهای خود بزنید . از استفاده از بهترین ابرسان موی فر بر روی پوست سر خودداری کنید. برای اطمینان از این مسئله، آبرسانی موی فر را از نوک موهای خود آغاز کنید. ابرسان مو فر را از انتها تا میانه تارهای مو خود پخش نمایید و اطمینان حاصل کنید که به خوبی روی همه مو پخش شده است.

درست همانند پوست، آبرسان موهای فر را هم باید بر روی موهای مرطوب استفاده کنید. در صورت استفاده از بهترین آبرسان موی فر بر روی موهای خشک بزنید، این محصول نمی‌تواند جذب مو شود. همچنین، دقت کنید نباید هر روز از آبرسان موهای فر استفاده کنید.

بهترین آبرسان موی فر از نظر کیفیت و قیمت

برندهای مختلفی به تولید بهترین ابرسان موی فر و خشک پرداخته‌اند. به همین دلیل معرفی بهترین ابرسان مو فر کار ساده‌ای نیست. بی شک در انتخاب بهترین آبرسان موهای خشک دچار سردرگمی خواهید شد. بدین منظور ما در ادامه به معرفی بهترین برندهای آبرسان موهای فر پرداخته‌ایم:

سرم آبرسان سینره بهترین آبرسان موی فر

سرم آبرسان سینره بهترین آبرسان موی فر

از سرم‌های ابرسان موی فر موجود در بازار می‌توان سرم آنتی فریز سینره به عنوان بهترین آبرسان موی فر اشاره کرد. ابرسان موی فر سینره تولید کشور ایران و یکی از بهترین آبرسان موی فر ایرانی است. این آبرسان موی فر ایرانی علاوه بر اینکه مو را چرب نمی‌کند، بلکه با محافظت از مو رطوبت را به مو بازمیگرداند.

آبرسان مو فر فارابن

آبرسان مو فر فارابن

این آبرسان مو فر بهترین آبرسان برای فر دائم مو است. آبرسان موهای فر فارابن دارای ویتامین E و A و امگا 6 و همچنین عصاره پروتئین شیر می‌باشد. با خرید این آبرسان برای موهای فر در حقیقت با یک تیر دو نشان می‌زنید. زیرا ابرسان مو فارابن علاوه بر آبرسانی و تقویت مو، به احیا و ترمیم مو کمک می‌کند.

اسپری دو فاز بیول بهترین آبرسان موهای خشک

اسپری دو فاز بیول بهترین آبرسان موهای خشک

اسپری‌های دو فاز مو فر از بهترین آبرسان موهای خشک می‌باشند. از ویژگی‌های بارز و پر اهمیت اسپری دوفاز بیول به عنوان بهترین ابرسان موی فر این است که از مو فر دائم در برابر اشعه‌های مخرب نور خورشید مراقبت می‌کند.

کرم موی پنتن مخصوص موهای فر بهترین ابرسان مو فر

کرم موی پنتن مخصوص موهای فر بهترین ابرسان مو فر

کرم مو پنتن جزو بهترین کرم مو برای موهای فر و ابرسان مو فر است. آبرسان موهای فر پنتن علاوه بر رطوبت رسانی به مو می‌تواند برای حالت دادن مو فر هم استفاده شود. این کرم آبرسان موی فر که حاوی پرو ویتامین است با ترمیم مو خشک و آسیب دیده مواد مغذی را به مو سر می‌رساند و بعد از مدتی شاهد شفافیت، درخشندگی و سلامت مو خواهید بود.

این آبرسان موی فر نه تنها کف سر را چرب نمی‌کند، بلکه نوعی درمان قطعی چربی کف سر و چربی اضافی مو است و مو را حجیم‌تر نشان می‌دهد. کرم موی پنتن مخصوص موهای فر بهترین محصول ابرسان مو برای افرادی است که دچار موخوره شده‌اند. این آبرسان به طور کلی با آبرسانی موی فر تمامی موخوره‌ها را از بین می‌برد.

شامپو آبرسان مو فر

شرکت‌های زیادی به تولید شامپوها با قابلیت‌های متفاوتی مانند آبرسانی موی فر پرداخته‌اند. برخی از این محصولات علاوه بر پاکسازی مو، وظیفه آبرسانی موی فر را نیز انجام می‌دهند. مزیت شامپوهای آبرسان موی فر نسبت به سرم‌ها یا ماسک خانگی آبرسان موی فر در این است که در زمان ماساژ سر، مواد آبرسان شامپو به تمام نقاط مو می‌رسد. اما زمانی که محصولات آبرسان بر روی مو اسپری شوند ممکن است قسمت‌هایی از مو به آن آغشته نشود و نتواند به تمام نقاط مو آبرسانی نماید. در ادامه به معرفی چند شامپوی ابرسان مو فر میپردازیم:

شامپو ابرسان مو ترزمه Tresemme Moisture Rich Shampoo

شامپو ابرسان مو ترزمه Tresemme Moisture Rich Shampoo

این شامپو ابرسان مو یک برند معروف و متعلق به کشور امریکاست که سابقه بالایی در آبرسانی موی فر دارد. این شامپو آبرسان موی فر وظیفه خود را به خوبی انجام داده و به عمق مو نفوذ می‌کند که باعث لطافت و نرمی مو می‌شود. این محصول علاوه بر خاصیت آبرسانی بالایی که دارد به دلیل وجود مواد مغذی و ویتامین‌های موجود در ترکیباتش، می‌تواند به ترمیم مو بپردازد. این شامپو مو را به طور عمیق بازسازی کرده و درخشندگی و لطافت را به مو باز خواهد گرداند. در مصرف این شامپو ابرسان مو فر هیچ محدودیتی وجود ندارد.

شامپو فیتو گرین بهترین شامپو آبرسان مو

شامپو فیتو گرین بهترین شامپو آبرسان مو

این شامپو یکی دیگر از محصولاتی است که به عنوان بهترین آبرسان مو مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شامپو محصول کشور ایتالیاست و به دلیل منشا گیاهی نسبت به سایر شامپوها طرفداران بیشتری دارد. همچنین به علت عدم استفاده از پارابن، آمونیاک و سولفات در ترکیباتش می‌تواند برای مو حساس مناسب باشد. با استفاده از شامپو دیگر نیازی به نگرانی در مورد آسیب مو نیست. این محصول باعث افزایش لطافت و درخشندگی مو می‌گردد.

شامپو آبرسان ریو بهترین ابرسان موی فر

شامپو آبرسان ریو بهترین ابرسان موی فر

این شامپو آبرسان موی فر تولید کشور برزیل می‌باشد و علاوه بر آبرسانی موی فر باعث از بین بردن خشکی و وز مو فر می‌شود. همچنین این شامپو به ترمیم، تقویت و بازسازی مو کمک خواهد کرد.

هر چند وقت یکبار باید از آبرسان موی فر استفاده کرد؟

استفاده از بهترین آبرسان مو بستگی به نوع موهای شما دارد. بدون شک اگر شما دارای موهای فر و مجعد هستید باید چند روز یکبار همانند روتین موی فر بعد از حمام از بهترین آبرسان موی فر استفاده کنید. اما درصورتی که موهای لخت و صافی دارید لازم است در هفته دو تا سه بار از بهترین آبرسان موهای خشک استفاده نمایید. همچنین بهتر است بیشتر از دو بار در ماه از آبرسان موهای فر قوی استفاده نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *