مطالب آموزشی نگهداری و مراقبت برای مو فرفری ها

افزایش ماندگاری فر مو دائم و با بابیلیس با 13 تکنیک کاربردی

افزایش ماندگاری فر

حالت دادن به مو و افزایش ماندگاری فر مو یکی از کارهای جالب و جذابی است که تقریبا تمام خانم‌ها آن را دوست دارند. فر کردن مو با بابلیس یا انجام فر دائم از جمله کارهایی است که بانوان برای ایجاد تغییر اساسی در ظاهر خود استفاده می‌کنند.

علت باز شدن فر مو با بابلیس و ماندگاری فر بابلیس یکی از دغدغه افرادی است که از این روش برای فر کردن مو خود استفاده می‌کنند. این افراد اغلب با این پرسش مواجه اند که چیکار کنیم فر با بابلیس باز نشه؟ یا قبل بابلیس چی به مو بزنیم تا فر کردن مو با بابلیس ماندگاتر باشد؟ در عین حال افرادی که فر دائم مو انجام داده‌اند نیز به دنبال علت باز شدن فر دائم و راهکاری جهت افزایش قویت و ماندگاری فر مو خود هستند.

اگر شما هم می‌خواهید بدانید برای ماندگاری فر مو چه کنیم؟ یا چیکار کنیم فر مو باز نشه؟ بهتر است تا انتهای این مطلب از وب سایت فرفری سنتر (خانه فر سیمین) با ما همراه باشید تا روش‌های ماندگاری فر مو را برای شما شرح دهیم.

مشاوره رایگان خدمات

روش های افزایش ماندگاری فر مو

روش های افزایش ماندگاری فر مو

فر کردن مو از مدل موهایی است که طرفداران فراوانی در بین بانوان دارد. از این رو اغلب بانوان برای داشتن موهای فری منحصربفرد و زیبا اقدام به فر کردن مو با بابلیس یا فر دائم مو می‌کند. اما درصورت انجام فر مو با بابلیس ممکن است بعد از مدت کوتاهی مجددا موها به حالت قبلی خود بازگردند. بنابراین این سوال برای افراد بوجود می‌آید که علت باز شدن فر مو با بابلیس چیست؟

یا چیکار کنیم فر با بابلیس باز نشه؟ و برای ماندگاری فر مو چه کنیم؟ حتی افرادی که فر دائم مو نیز انجام می‌دهند همواره به دنبال افزایش ماندگاری فر دائم هستند. برای افزایش ماندگاری فر مو با بابلیس و ماندگاری فر مو دائم باید ترفندها و نکاتی را مدنظر قرار دهید.

هیچ چیز نا امید کننده‌تر از صرف وقت برای فر مو و پایین آمدن آن نیست که تنها بعد از چند ساعت صاف و تخت می شوند. بهترین روش ماندگاری فر مو این است که برای خشک کردن آن مو را آویزان کنید و سپس خشک کنید. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا در ادامه به تقویت و ماندگاری فر مو با ترفندهای خیلی ساده آشنا شوید.

راه های افزایش ماندگاری فر دائم و ماندگاری فر مو با بابلیس

راه های افزایش ماندگاری فر دائم و ماندگاری فر مو با بابلیس

همانطور که گفته شد افرادی که از فر کردن مو با بابلیس و یا روش دائمی فر کردن استفاده می‌کنند ممکن است به دنبال روش‌هایی برای ماندگاری فر مو باشند. اگر شما هم به این پرسش برخورده‌اید که برای ماندگاری فر مو چه کنیم؟ چیکار کنیم فر مو باز نشه؟ یا چیکار کنم موهام فر بمونه؟ و ... بهتر است به راهکارهای زیر برای تقویت و ماندگاری فر مو توجه کنید.

همین حالا خرید کن....
عدم شستشو مو قبل از فر کردن مو با بابلیس

عدم شستشو مو قبل از فر کردن مو با بابلیس

چیکار کنم فر موهام باز نشه؟ در پاسخ باید گفت برای اینکه موهای فر شما باز نشود نیازی به شستشوی مو قبل از فر کردن ندارید. در واقع بهترین مو برای فر مو با بابلیس آن است که دو یا سه روز پیش از فر کردن موهایتان را بشویید. در این حالت ماندگاری فر مو بیشتر می‌شود.

در این نکته علت ماندگاری فر مو با بابلیس آن است که روغن‌های طبیعی کف سر، بافتی طبیعی‌تر روی مو ایجاد می‌کنند که ماندگاری فر مو در این حالت بیشتر خواهد بود.

عدم استفاده از نرم کننده برای افزایش ماندگاری فر بابلیس

عدم استفاده از نرم کننده برای افزایش ماندگاری فر بابلیس

بر اساس برخی گفته‌ها، دو یا سه روز بعد از حمام و شستشوی مو باید به مو، نرم کننده بزنید. اما برای فر کردن مو با بابلیس از نرم کننده استفاده نکنید. چراکه نرم کننده سبب می‌شود، تارهای مو بسیار نرم و لغزنده شود و حالت فر به خوبی حفظ نشود. برای ماندگاری فر بابلیس باید تارهای مو ضخیم و خشک باشند تا بتوانید فری با ماندگاری بالاتری را تجربه کنید.

قبل بابلیس چی به مو بزنیم؟

چیکار کنیم فر با بابلیس باز نشه؟ اگر مو سبک و کم حجمی دارید فر کردن آن به زمان بیشتری نیاز دارد. برای مو سبک به محصولات سبک جهت شستشو مو نیاز دارید و باید از نرم کننده‌ها و شامپوهای سبک استفاده کنید تا مو به پایین کشیده نشود. شما نمی‌توانید از مو سنگین انتظار داشته باشید تا به علت وزن زیاد مقاوم بمانند، اما با اسپری مو می‌توان آنها را مقاوم‌تر کرد.

در بیانی بهتر علت باز شدن فر مو در برخی مواقع سنگینی مو است. بنابراین با استفاده ازمحصولاتی مانند موس مو برای موهای فر و اسپری مو می‌توان ماندگاری مو فر را افزایش داد.

همین حالا خرید کن....

خشک کردن مو و ماندگاری فر مو و کرلی

جهت افزایش ماندگاری فر مو با بابلیس و ماندگاری فر دائم بهترین ترفند این است که مو را به سادگی خشک نکنید. بلکه بجای آن خم شوید و مو را آویزان کنید و سپس خشک نمایید. اگر دیفیوزر سشوار داشته باشید خواهید دید که بعد از خشک کردن، مو شما حجیم‌تر شده است.

همین حالا خرید کن....

افزایش ماندگاری فر مو با تکنیک های کاربردی خنک کردن مو فر

بعد از اینکه با بابلیس مو را فر کردید ابتدا فر مو را خنک کنید. زمانی که مو را گرم کرده‌اید و با سنجاق بابلیس را می‌چرخانید مانند این است که یک کوکی تازه را در اجاق فر قرار دهید. آهن فر کننده مو یا همان بابلیس با گرم کردن مو این کار را انجام می‌دهد و آنها را نرم و منعطف می‌کند.

در نتیجه تا زمانی که فرها خشک نشده‌اند آنها را آزاد نکنید. زیرا کوتیکول مو برای تنظیم و بسته شدن نیاز به زمان دارد.

عدم زود برداشتن بابلیس علت باز شدن فر مو

بابلیس را حدود 10 تا 20 دقیقه نگهدارید تا مو شما پرحجم شود. اما اگر می‌خواهید در مهمانی مو مقاوم و فر باقی بماند یک استاندارد وجود دارد که باید صبر کنید تا مو خنک شود.

به خصوص برای افرادی که مو جذاب و انبوه دارند. هرچه بیشتر بابلیس را نگهدارید ماندگاری فر مو با بابلیس بیشتر خواهد شد. تنها باید توجه کنید فر کردن مو با بابلیس و فر ماندن مو ممکن است به مو آسیب برساند.

افزایش ماندگاری فر مو با نکته طلایی استفاده از ابزار خوب برای فر مو

هرچقدر پول بیشتری پرداخت کنید ضمانتی که برای کیفیت بهتر فر و ماندگاری فر دائم می‌خواهید بیشتر است. اگر مو شما نمی‌تواند به مدت طولانی فر بماند خودتان را سرزنش نکنید، بلکه دستگاه را سرزنش کنید. چراکه به طور بالقوه به مو شما آسیب می‌رساند.

بنابراین از دستگاهی مرغوب استفاده کنید تا سلامت مو به خطر نیفتد. به عنوان مثال برای خشک کردن مو باید از سشوار با سرعت بالا استفاده کنید تا احتمال وز مو فر به شدت کاهش یابد.

استفاده از سایز درشت میله بابلیس برای افزایش ماندگاری فر بابلیس

اگر مو فانتزی برای شما جذاب است، میله بزرگ برای شما مناسب نیست. اندازه میله بابلیس به نوع مو شما بستگی دارد.

میله بزرگ ممکن است حالت فر خورده بهتری برای مو ایجاد کند، اما هرچه سایز میله کوچکتر باشد، موهای فر جذابتری با ماندگاری فر مو بیشتری ایجاد خواهد شد. بنابراین اگر به دنبال این هستید

که چیکار کنم موهام فر بمونه؟ بهتر است از میله بابلیس کوچکتر استفاده کنید.

استفاده صحیح از نرم کننده و شامپو تقویت و ماندگاری فر مو

نرم کننده‌ها و شامپوهای سنگین، مو شما را پایین می‌کشند. به خصوص اگر به تازگی فر کرده باشید و بشویید. محصولاتی با رطوبت سبک‌تر انتخاب کنید تا مو سبکی داشته باشید و سپس فر کنید تا مو را خشک نکنند. اگر مو به طور طبیعی خشکی دارید از نرم کننده و شامپو مخصوص مو خود استفاده کنید و از فر کردن مو خودداری کنید.

نحوه اسپری زدن مو از راه‌های افزایش ماندگاری فر مو

ماندگاری فر مو و تثبیت فر با استفاده از اسپری نیز ممکن است. اسپری‌ها با حفاظت از گرما به حداقل خرابی فرهای مو کمک می‌کنند. بنابراین حتما قبل از فر مو از اسپری دو فاز مو استفاده کنید و بر روی مو اسپری نمایید.

روش ثابت نگهداشتن حالت مو

بعد از فر کردن، مو را به سمت عقب ببرید و به آرامی تکان دهید و سپس دست را بر روی مو کشید. البته این کار را زیاد انجام ندهید تا حالت طبیعی مو حفظ شود. دست بردن داخل مو فر وسوسه انگیز است اما این کار باعث باز شدن مو فر می‌شود. برس کشیدن و شانه زدن مو بعد از چندین ساعت از فر شدن مو کار اشتباهی است.

اگر احساس کردید مو شما نیاز به مرتب سازی دارد در ابتدا از اسپری گره باز کن مو استفاده کنید و سپس زمانی که مو خشک شد با شانه دندانه درشت به مرتب کردن مو بپردازید.

همین حالا خرید کن....

دمای اتو مو

بهتر است از حالت دهنده‌هایی استفاده کنید که درجه گرمای آن قابل تنظیم باشد. برخی از دستگاه‌های حالت دهنده مو برای جلوگیری از داغ شدن دارای قابلیت خاموشی خودکار هستند. اگر جنس مو ضخیمی دارید برای افزایش ماندگاری فر مو، دستگاه را روی دمای بالاتر تنظیم کنید و اگر جنس مو شما لطیف است باید دستگاه بر روی دمای پایین تنظیم شود.

استفاده از روغن برای افزایش ماندگاری فر مو

روغن مناسب مو فر با آبرسانی بی‌نظیری که دارد علاوه بر حفظ شادابی مو مانع از ایجاد موخوره مو می‌شود. شما می‌توانید قبل از استفاده از سشوار از بهترین روغن مو فر استفاده کنید و از موخوره مو جلوگیری نمایید.

همین حالا خرید کن....

دسته بندی مو از نکاتی برای افزایش ماندگاری فر مو

مو را دسته بندی کنید و بعد از فر کردن با کمک سنجاق، مو را ثابت و محکم کنید. با این کار حالت مو از بین نخواهد رفت.

ماندگاری فر دائم مو چگونه است؟

فر دائم مو از بهترین گزینه‌ها برای داشتن مو حالت دار و مواج است. ماندگاری فر دائم چیزی حدود 6 ماه است ولی با رشد ریشه مو و بلند شدن آن به مرور، خاصیت فر از بین رفته و باید آن را تمدید کرد.

علت باز شدن فر مو دائم چیست؟

علت باز شدن فر دائم می‌تواند متفاوت باشد. استفاده از ماسک مو و شامپوهای نامناسب، استفاده مکرر از وسایل حرارتی با دمای زیاد، استفاده از مواد شیمیایی نظیر دکلره و لایت مو فر و روش‌های صافی مانند کراتینه مو فر و ... علت باز شدن فر مو دائم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *