مطالب آموزشی نگهداری و مراقبت برای مو فرفری ها

شیر مو فر چه مزایایی برای مو فرفری ها دارد؟

شیر مو فر
شیر مو فر از وز مو فر جلوگیری کرده و سبب آبرسانی تارهای مو می‌شود. از بهترین برندهای شیر مو برای مو فر، شیر مو مائویی مویسچر مناسب مو فر و نازک حاوی شیر نارگیل است. Maui Coconut Oil محصولی کاملا ارگانیک و فوق العاده جهت مو فر و ضخیم است. شیر مو ماوی برای مراقبت از مو فر بسیار عالی می‌باشد. چراکه دارای فرمول کرمی است و ضمن آبرسانی کامل مو، آشفتگی مو درهم را رفع کرده و وز مو فر را از بین می‌برد. در واقع شیر مو آبرسان و ضد وز مو فرفری و ضخیم روغن نارگیل مائویی، خوش حالتی و سلامتی و درخشندگی را به مو باز می‌گرداند. در ادامه این مطلب از وب سایت فرفری سنتر (سالن سیمین) به ترکیبات این شیر مو بدون سولفات و مزایای استفاده از شیر مو فر مائویی میپردازیم.

شیر مو  برند مائویی مویسچر چیست؟

مائویی مویسچر یک برند آمریکایی است که محصولات مراقبتی با استفاده از عصاره‌های طبیعی از جزیزه مائویی را تولید می‌کند. مائویی جزیره‌ای گرمسیر و از جزایر هشت گانه ایالت هاوایی آمریکا واقع در اقیانوس آرام است. محصولات مائویی حاوی روغن نارگیل خالص، آب آلوئه ورا هستند که تمامی عصاره‌های طبیعی از میوه‌های دستچین شده از طبیعت گرمسیری بدست می‌آیند.  محصولات مائویی شامل شامپو، لوسیون و اسکراب و نرم کننده مو فر و ماسک مو و حالت دهنده می‌باشد.

ویژگی‌های شیر مو مائویی مویسچر مناسب مو فر و نازک حاوی شیر نارگیل

شیر مو فرفری مائویی حاوی روغن نارگیل و آب آلوئه ورا به همراه کره پایاپا و عصاره گل پلومریا است که محصولی فوق العاده، ملایم و بدون سیلیکون و مواد مضر می‌باشد.کشور تولید کننده این برند، آمریکا می‌باشد. در ادامه به سایر مشخصات و ویژگی‌های شیر مو مائویی میپردازیم:

  • حاوی روغن شی است.
  • شیر مو آبرسان و ضد وز مو فر و ضخیم روغن نارگیل مائویی سبب آبرسانی مو ضخیم و فر و مرطوب شدن آن می‌شود.
  • شیر مو فر مائویی برای رفع وز مو فر و آشفتگی‌های درهم مو بسیار مناسب می‌باشد.
  • فاقد پارابن، سیلیکون، رنگ، الکل و سولفات و سایر مواد شیمیایی مضر مناسب برای مو فر و ضخیم است.
  • شیر مرطوب کننده و ضد وز موی فر ماوی، نرم کننده و درخشان کننده مو و ترمیم کننده مو است.
  • شیر مو روغن نارگیل مناسب مو فر مائویی برای حفاظت مو از حرارت و ایجاد فر مو زیبا و خوش حالت بسیار عالی می‌باشد.
  • نرم کننده شیر نارگیل مائویی بدون نیاز به آبکشی است.
  • شیر مو ماوی ضد خشکی مو است.

ترکیبات شیر مو ماوی

در ادامه به مزیت‌های ترکیبات شیر مو ماوی می‌پردازیم:

  1. روغن نارگیل : روغن نارگیل سبب رطوبت رسانی به مو شده و از ایجاد موخوره در فر دائمی مو و شکنندگی و آسیب دیدگی مو فرفری جلوگیری می‌کند. این روغن، حالت پذیری مو را افزایش می‌دهد.
  2. عصاره میوه پایاپا : عصاره این میوه علاوه بر مرطوب کردن مو سبب رشد مو خواهد شد.
  3. عصاره میوه آلوئه ورا : آلوئه ورا خاصیت آبرسانی بالایی داشته و به کاهش وز مو فر و زبری آن بعد از لایت مو فر کمک می‌کند.

مزایای استفاده از شیر مو فر مائویی

رسیدگی به مو فرفری سخت‌تر از هر مو دیگری است. چراکه هم باید زمان بیشتری برای این کار صرف کرد و هم باید محصولات خوبی انتخاب کرد که به زیباتر شدن فر مو کمک کند. شیر مو ماوی مخصوص مو فرفری است و با ترکیبات موثری که دارد، سبب رطوبت رسانی مو شده و خاصیت انعطاف پذیری آن را بیشتر می‌کند. این شیر مو، مو آسیب دیده را احیا و بازسازی می‌کند. همچنین به افرادی که رشد مو آنها کند است، کمک شایانی می‌کند. ظاهر مو فرفری به طور طبیعی با شیر مو فرفری حاوی روغن نارگیل مائویی حفظ شده و سبب براقی و درخشان شدن آن می‌شوند. این ماسک مو فاقد مواد حساسیت زا بوده و مناسب بیرون از حمام می‌باشد و نیازی به آبکشی ندارد.

نحوه استفاده از شیر مو فر روغن نارگیل مائویی Maui Coconut Oil Curl

برای استفاده از این محصول باید مو شما تمیز باشد. سپس بعد از استحمام، مقداری از شیر مو را برداشته و با دست بر روی مو بزنید. سپس با یک شانه دندانه درشت، مو را شانه کرده تا ماسک به طور کامل بر روی مو پخش شود. بعد از اعمال کرم بر روی مو، با دست، مو خود را اسکرانچ کنید و اجازه دهید در هوای آزاد خشک شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *