مطالب آموزشی نگهداری و مراقبت برای مو فرفری ها

شیر مو فر چه مزایایی برای مو فرفری ها دارد؟

شیر مو فر

شیر مو فر از وز مو فر جلوگیری کرده و سبب آبرسانی تارهای مو می‌شود. از بهترین برندهای شیر مو برای موهای فر ایرانی، شیر مو مائویی مویسچر مناسب مو فر و نازک حاوی شیر نارگیل، شیر موی فر آفریکن پراید، شیر موهای فرفری فاربن و شیر مو برای موهای فر او جی ایکس و ... است. انواع بهترین شیر مو برای مراقبت از مو فر بسیار عالی می‌باشند. زیرا این شیر مو برای موهای فر دارای فرمول کرمی هستند و ضمن آبرسانی کامل مو، آشفتگی مو درهم را رفع کرده و وز مو فر را از بین می‌برند. در واقع شیر مو برای موهای فر، خوش حالتی و سلامتی و درخشندگی را به مو فر باز می‌گرداند.

در ادامه این مطلب از وب سایت فرفری سنتر (سالن سیمین) به معرفی انواع شیر مو برای موهای فر، ترکیبات و مزایای استفاده از شیر موی فر میپردازیم.

مشاوره رایگان خدمات

شیر مو چیست

شیر مو چیست؟

شیر مو برای موهای فر فاقد چربی و دارای بافتی سبک و نرم است که به راحتی جذب مو می‌گردد. استفاده از شیر موی فر برای روتین موی فر بعد از حمام بسیار مناسب بوده و به ترمیم موهای آسیب دیده کمک می‌کند. پروتئین موجود در شیر مو برای موهای فر موجب تغذیه مو، آبرسانی و حفظ رطوبت مو می‌شود.

این محصول نیاز به آبکشی نداشته و برای انواع مو مناسب است. برخی از علائم مانند از دست رفتن قابلیت ارتجاعی مو، گره خوردن و وز شدن مو، ریزش و شکستگی و همچنین نداشتن آبرسانی و رطوبت و ... نشان دهنده از دست رفتن پروتئین مو است. با استفاده از شیر مو فر می‌توان این پروتئین از دست رفته را مجددا به موها بازگرداند و فرفری هایی خوش حالت و جذاب داشت.

مزایای استفاده از شیر مو برای موهای فر

در ادامه قصد داریم به مزایای استفاده از شیر مو برای موهای فر ایرانی بپردازیم:

رطوب رسانی به مو فر

بعد از استفاده از شامپو روغن طبیعی مو که باعث رطوبت مو می‌شد، از بین می‌رود. از این‌رو بعد از حمام زمانی که مو رطوبت دارد باید از شیر مو فر برای حفظ رطوبت طبیعی مو و جلوگیری ازخشکی مو استفاده شود.

آبرسانی تارهای مو

موهای مرطوب نسبت به موهای شکننده و خشک، انعطاف‌پذیرتر و نرم‌تر هستند. استفاده از آبرسان مو فر و شیر مو برای موهای فر ایرانی بعد از حمام سبب احیای مو، نرمی و آبرسانی موی فر می‌شود.

عملکرد مناسب برای انواع موها

همه انواع مو می‌توانند از شیر مو استفاده کنند و شاهد نرمی، محافظت، درخشش، نرمی و آبرسانی موهای نازک و آسیب دیده خود باشند.

بافت سبک بهترین شیر مو

بهترین شیر مو فر برخلاف ژل‌ حالت دهنده مو فر و کرم‌ها دارای وزنی سبک است که موی شما را سنگین نمی‌کند.

سلامت مو و پوست سر

موهای خشک اغلب بیشتر در معرض شکستن و دو شاخه شدن هستند، از این‌رو استفاده منظم از بهترین مارک شیر مو می‌تواند سبب سلامت مو شود و رطوبت را به مو و پوست سر برگرداند. همچنین شیر موی فر با آبرسانی ساقه مو از موخوره جلوگیری می‌کند.

ترمیم موی آسیب دیده

بهترین شیر مو فر به آسانی جذب موهای آسیب دیده شده و موجب تغذیه، مراقبت و مرطوب شدن موها می‌شود. مواد مغذی و ویتامین‌های موجود در شیر مو برای موهای فر ایرانی سبب ترمیم موهای آسیب دیده می‌شود.

شیر مو مائویی مویسچر

شیر مو مائویی مویسچر چیست؟

مائویی مویسچر یک برند آمریکایی است که محصولات مراقبتی با استفاده از عصاره‌های طبیعی از جزیزه مائویی را تولید می‌کند. مائویی جزیره‌ای گرمسیر و از جزایر هشت گانه ایالت هاوایی آمریکا واقع در اقیانوس آرام است. محصولات مائویی حاوی روغن نارگیل خالص، آب آلوئه ورا هستند که تمامی عصاره‌های طبیعی از میوه‌های دستچین شده از طبیعت گرمسیری بدست می‌آیند.

محصولات مائویی شامل شامپو، لوسیون و اسکراب و نرم کننده مو فر و ماسک مو و حالت دهنده می‌باشد.

ترکیبات شیر مو مائویی

در ادامه به مزیت‌های ترکیبات شیر مو مائویی می‌پردازیم:

  1. روغن نارگیل : روغن نارگیل سبب رطوبت رسانی به مو شده و از ایجاد موخوره در فر دائمی مو و شکنندگی و آسیب دیدگی مو فرفری جلوگیری می‌کند. این روغن، حالت پذیری مو را افزایش می‌دهد.
  2. عصاره میوه پایاپا : عصاره این میوه علاوه بر مرطوب کردن مو سبب رشد مو خواهد شد.
  3. عصاره میوه آلوئه ورا : آلوئه ورا خاصیت آبرسانی بالایی داشته و به کاهش وز مو فر و زبری آن بعد از لایت مو فر کمک می‌کند.

ویژگی‌های شیر مو مائویی مویسچر مناسب مو فر و نازک حاوی شیر نارگیل

شیر مو فرفری مائویی حاوی روغن نارگیل و آب آلوئه ورا به همراه کره پایاپا و عصاره گل پلومریا است که محصولی فوق العاده، ملایم و بدون سیلیکون و مواد مضر می‌باشد. کشور تولید کننده این برند، آمریکا می‌باشد. در ادامه به سایر مشخصات و ویژگی‌های شیر مو مائویی میپردازیم:

  • حاوی روغن شی است.
  • شیر مو آبرسان و ضد وز مو فر و ضخیم روغن نارگیل مائویی سبب آبرسانی مو ضخیم و فر و مرطوب شدن آن می‌شود.
  • شیر مو فر مائویی برای رفع وز مو فر و آشفتگی‌های درهم مو بسیار مناسب می‌باشد.
  • فاقد پارابن، سیلیکون، رنگ، الکل و سولفات و سایر مواد شیمیایی مضر مناسب برای مو فر و ضخیم است.
  • شیر مرطوب کننده و ضد وز موی فر ماوی، نرم کننده و درخشان کننده مو و ترمیم کننده مو است.
  • شیر مو روغن نارگیل مناسب مو فر مائویی برای حفاظت مو از حرارت و ایجاد فر مو زیبا و خوش حالت بسیار عالی می‌باشد.
  • نرم کننده شیر نارگیل مائویی بدون نیاز به آبکشی است.
  • شیر مو ماوی ضد خشکی مو است.
شیر موی فر گره باز کن آفریکن پراید

شیر موی فر گره باز کن آفریکن پراید

این شیر مو برای موهای فر مرطوب کننده مو بوده و رطوبت رسانی مو را به صورت روزانه برای به حداقل رسیدن گره مو و حالت دادن آسان آن انجام می‌دهد و فرفری های طبیعی را بازیابی می‌کند. ترکیب مواد مغذی آب آلوئه و نارگیل این شیر مو فر، هر رشته فر را از ریشه تا نوک احیا می‌کند و سبب ایجاد موهای فرفری بدون موخوره با درخشندگی هیدراته می‌شود.

شیر مو فر آفریکن پراید بهترین شیر مو برای موهای فر ایرانی است که دارای مواد مغذی کننده و تغذیه کننده مو می‌باشد. شیر مو فر آفریکن پراید به عنوان بهترین مارک شیر مو، فاقد پارابن، سولفات، مواد شیمیایی مضر، چربی و روغن های معدنی مضر و همچنین فاقد تست حیوانی است.

شیر موی فاربن بهترین مارک شیر مو

شیر موی فاربن بهترین مارک شیر مو

شیر مو فر فاربن یکی از بهترین شیر مو با کیفیت بالا است که برای کراتینه کردن نیز کاربرد دارد. این محصول یک ماده مغذی و ترمیم کننده موهای آسیب دیده و خشک است که مشکلاتی از قبیل گره مو، آسیب دیدگی، موخوره و سخت شانه کردن مو را برطرف می‌کند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین شیر مو فاربن می‌توان به نرم کردن تار مو، از بین بردن الکتریسیته ساکن، تقویت و ترمیم مو و همچنین حالت دهی به آن اشاره کرد. این شیر مو برای موهای فر نیاز به آبکشی ندارد و دارای ترکیباتی مانند ویتامین B6، B5، B3 و ویتامین E است که سبب استحکام مو و جلوگیری از ریزش مو می‌شود.

شیر مو برای موهای فر او جی ایکس

شیر مو برای موهای فر او جی ایکس

شیر ضد وز و حالت دهنده موهای فر او جی ایکس بهترین مارک شیر مو فر برای کنترل مجعد مو در برابر خشکی می‌باشد. این شیر مو فر با ترکیب با با روغن جوز هندی و کراتین موها را لطیف و نرم می‌کند. به دلیل وجود پروتئین های مرطوب کننده در این شیر مو، موها از آسیب و خشکی محافظت می‌شوند.

شیر مو برای موهای فر او جی ایکس روی موهای خشک یا مرطوب قابل استفاده بوده و با کاهش پرزهای مو سبب حفظ شکل موهای مجعد می‌شود. این محصول به آسانی قابل استفاده است و به دلیل سرعت جذب بالا بدون ایجاد سنگینی و چسندگی روی مو، ظاهری درخشنده و نرم در مو ایجاد می‌کنند.

از طرفی این شیر مو فر سبب افزایش حجم موهای شما شده و حالتی فوق العاده به مو می‌دهد. از بهترین شیر مو او جی ایکس برای محافظت از موها در برابر دستگاه‌های حرارتی نیز استفاده می‌شود.

روش استفاده از شیر مو برای موهای فر چگونه است؟

استفاده از شیر مو برای موهای فر نیازی به آبکشی ندارد. برای استفاده از شیر مو فر باید بعد از حمام زمانی که موها نم دار است به آرامی مقداری از آن را روی مو ماساژ داد تا جذب مو شود.

سپس با یک شانه دندانه درشت، مو را شانه کرده تا ماسک به طور کامل بر روی مو پخش شود. بعد از اعمال شیر مو، با دست، مو خود را اسکرانچ کنید و اجازه دهید در هوای آزاد خشک شود.برای حالت پذیری بهتر با شیر مو فر می‌توان از سشوار استفاده کرد.

 

همین حالا خرید کن....

تاثیرات شیر مو فر چیست؟

استفاده از بهترین مارک شیر مو فر سبب تغذیه، تقویت و رشد مو ، ترمیم موی آسیب دیده، براق شدن و شانه پذیری راحت، از بین رفتن الکتریسیته مو، مرطوب شدن و آبرسان مو، احیا سازی مو، از بین رفتن تاثیر منفی دکلره و لایت مو فر، جلوگیری از وز شدن و موخوره و .. می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *