مطالب آموزشی نگهداری و مراقبت برای مو فرفری ها

کش مو اسکرانچی چه فوایدی برای مو فر دارد؟

کش مو اسکرانچی مو فر

کش مو اسکرانچی یکی از انواع کش مو زنانه است که برای زیبایی و سلامتی مو فر استفاده می‌شود. مو سر یکی از تاثیرگذارترین و مهم‌ترین موارد در زیبایی بانوان است. بانوان با خرید کش مو زنانه مدل اسکرانچی ساتن مو خود را زیباتر می‌کند. باتوجه به فواید کش مو ساتن، کش اسکرانچی مو علاوه بر زیبایی مو در سلامت مو نقش مهمی دارد و بهترین کش مو برای جلوگیری از موخوره مو می‎باشد. در ادامه این مطلب از سایت فرفری سنتر توضیحات کاملی درباره انواع کش مو اسکرانچی ساتن، فواید اسکرانچی و اموزش کش مو اسکرانچی داده‌ایم.

انواع مدل اسکرانچی ساتن از بهترین پارچه‌های ساتن دوخته شده‌اند و کش مورد استفاده در آنها از نوع کش قیطونی است که هیچگاه شل نمی‌شود و در نمی‌رود. اگر سلامتی مو برایتان اهمیت دارد حتما از کش مو اسکرانچی ساتن (Scranchi Satin) استفاده کنید.

مشاوره رایگان خدمات

بهترین محصولات مراقبت از مو فر
کش مو زنانه مدل اسکرانچی ساتن

کش مو زنانه مدل اسکرانچی ساتن از کجا آمد؟

کش مو اسکرانچی در دهه 80 میلادی توسط طراحان برجسته برای رفع نیاز به بستن مو بلند که در آن دوره بسیار رایج بود، اختراع شد. این کش مو در ابتدا به صورت ساده و به شکل بافتی از کش و الیاف بود. اما بعدها با وجود توجه زیاد خانم‌ها به این محصول، مدل‌های مختلفی از آن با طرح و رنگ‌های زیبا مانند کش مو اسکرانچی دنباله دار به بازار عرضه شدند. البته کش موی اسکرانچی با وجود قدرت کششی بالا در صورت استفاده اشتباه و عدم اموزش کش مو اسکرانچی به مو آسیب وارد می‌کند و با شکستن ساختار مو سبب ایجاد موخوره می‌شود. پس حتما از انواع باکیفیت کش اسکرانچی مو استفاده کنید.

مدل‌های باکیفیت کش مو اسکرانچی ساتن با کنترل و پوشش بالای خود علاوه بر استحکام بالا باعث مراقبت از مو فر می‌شوند. قدرت کش‌های استفاده شده در کش اسکرانچی سبب شده تا برخی از طراحان با افزودن پارچه به کش مو از اتصال مستقیم آن به مو جلوگیری شود. با این کار یک لایه حفاظتی برای مو استفاده می‌شود و از همین رو این کش، بهترین کش مو برای جلوگیری از موخوره است.

فواید کش مو ساتن

کش مو اسکرانچی چیست؟

بر اساس باورهای روانشناسی به منظور شناخت روحیه بانوان می‎توانید به موهایشان توجه کنید. بانوان در هنگام آرامش، موهایشان را با استفاده از اکسسوری سبک با مدل‌های زیبا تزیین می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین این اکسسوری‌ها شامل کش موی اسکرانچی ساتن می‌شود. این کش مو برای موهای کراتینه شده علاوه بر زیبایی باعث حفظ سلامتی مو می‌شود. استفاده از اسکرانچی مو باتوجه به فواید اسکرانچی یکی از بهترین راه‌های مراقبت از مو فر است.

بهترین کش مو برای جلوگیری از موخوره

فواید کش مو ساتن و فواید اسکرانچی

کش موی اسکرانچی تنها برای زیبایی مو استفاده نمی‌شود. فواید کش موی ساتن کمک به سلامت مو شما و تاثیر بر روی سلامت مو است. با استفاده از بهترین کش مو برای جلوگیری از موخوره، مو دیگر دو شاخه نمی‌شود. همچنین یکی دیگر از فواید کش ساتن برای مو این است که این کش از پیچ و تاب و فشار بر روی مو جلوگیری می‌کند و در نتیجه ریزش مو را کم می‌کند. به طور کلی فواید اسکرانچی ساتن به شرح زیر است:

  •  عدم آسیب به بافت مو
  •  جلوگیری از ریزش مو
  •  جذابیت بیشتر مو
  • جلوگیری از ایجاد الکتریسیته ساکن و موخوره
  •  مانع از شکننده شدن مو سر
  • کش مو اسکرانچی، فر مو دائم را منظم و جمع می‌کند.

باتوجه به فواید کش مو ساتن، برای زیبایی و درخشش بیشتر می‌توانید کش مو اسکرانچی دنباله دار را با روبالشتی ساتن یا بونت خواب ست کنید.

ویژگی‌های کش مو اسکرانچی ساتن

با توجه به استقبال خانم‌ها از این محصول و فواید کش ساتن برای مو با افزایش محبوبیت کش مو اسکرانچی، کمپانی و کارگاه‌های زیادی در زمینه طراحی و تولید مدل‌های مختلف آن فعالیت خود را آغاز کردند. از مهم‌ترین ویژگی‌های اسکرانچی می‌توان به انعطاف پذیری بالا و حالت ارتجاعی آن اشاره کرد که باعث می‌شود تا در زمان استفاده از آن آسیبی به بافت مو و ساختار آن وارد نشود. البته این مورد در زمان استفاده از کش مو اسکرانچی ساتن امکان پذیر است.

چراکه پارچه ساتن دارای حالت صاف و لغزنده‌ای است و مو بدون گره خوردن از آن رد می‌شود. در نتیجه عوامل کشیدگی مو از بین می‌رود. در این حالت استفاده بعد از استفاده طولانی مدت احساس خستگی و سنگینی روی مو را نخواهید داشت. از دیگر ویژگی‌ها و مشخصات این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نرم و لطیف
  2.  بسیار شیک
  3. مناسب برای انواع مو پرحجم و کم حجم
  4. دارای جنس ساتن
  5. دارای رنگ بندی‌های مختلف مانند رنگ کالباسی، پوست پیازی، زرشکی، بلوند،زرد، قرمز، نارنجی و شیری

انواع مدل اسکرانچی مو

اسکرانچی مو دارای سه نوع زیر است که هر کدام ویژگی‌های خاصی دارند:

  • ساتن ابریشم
  • توری
  • نخی

محبوب‌ترین نوع کش مو اسکرانچی، اسکرانچی ساتن ابریشم است.

اموزش کش مو اسکرانچی

روش بستن مو با کش موی اسکرانچی و اموزش کش مو اسکرانچی بسیار ساده است:

  •  درابتدا موهایتان را با اسپری گره باز کن شانه کنید و هرگونه گره آن را صاف نمایید.
  •  یک کش موی اسکرانچی ساتن متناسب با ضخامت مو و مدل موی مدنظرتان انتخاب کنید.
  • موهای خود را با انگشتانتان کنترل نموده و به صورت دم اسبی یا هر مدل دلخواه جمع کنید.
  • در حالتی که موهایتان را به صورت جمع شده نگه داشته‌اید، با دست دیگر کش موی ساتن را دور پایه دم اسبی مو حلقه کنید.
  •  بسته به ضخامت و سفتی موهایتان، کش موی اسکرانچی را 2 یا 3 بار دور موهایتان بپیچید.
  •  سپس انتهای مو را با قراردادن کش در زیر حلقه محکم نمایید.
  • در آخر توصیه می‌شود، موهایتان را با کش از هر نوعی که هست، محکم نبندید تا به موهایتان آسیبی وارد نشود.

بهترین جنس کش موی اسکرانچی چیست؟

بهترین جنس اسکرانچی مو از پارچه‌های ساتن ابریشم است. چراکه پارچه‌های ساتن ابریشم به دلیل لطافت و نرمی خاصی که دارند، علاوه بر زیبایی از آسیب به مو جلوگیری می‌کنند و همراه با راحتی، جلوه‌ای بسیار زیبا را به مو خانم‌های حساس و شیک پسند می‌دهند. ساتن ابریشم پارچه‌ای بسیار نرم و لطیف است که هیچ آسیبی به پوست و مو شما وارد نمی‌کند. این پارچه محبوب بهترین گزینه برای تولید اسکرانچی مو است.

آیا اسکرانچی مو نیاز به شستشو دارد؟

بله. در حالت کلی شستن هر نوع اکسسوری مو نظیر کس موی اسکرانچی بسیار ضروری است. زیرا این وسایل مانند شانه چوبی، به دلیل چربی سر و محصولات مراقبت از مو باقی مانده روی آن باید شسته و پاک شوند.

فواید اسکرانچی ساتن چیست؟

از جمله فواید کش موی ساتن شامل کاهش شکستگی مو، کشیدن کمتر موها، کاهش وز مو فر، حفظ حالت مو، مناسب موهای ظریف، استفاده ساده، پیشگیری از موخوره، زیبا و شیک و ... است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *